♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

10. rész XxX Bulíí XxX

2008. április 30. - Tom Kaulitzné

Na cejja.. Rem teccik majd ez a réx is.... Puxka:)

 

 

 

-Bazz Tom segíts már.-Pirítottam le
-Bocs.-Mondta majd nagy nehezen kinyitottuk a zárat
-Végree.-Dobtam le a táskám a fotelba
-Billék?.-Kérdezte Tom
-Ömm nem tudom.. Biztos még alszanak.-Mosolyogtam
-Ja. Oks.-Mondta Tom
-Kérsz valamit?.-Kérdeztem
-Téged.-Súgta a fülembe és átkarolt hátulról
-Toom. Nyugih.-Sóhajtottam
-Miért van az hogy ha valaki megtetszik és nem egy éjszakára kell mindig ellenkezik hogy valami legyen köztünk?.-Kérdezte és elengedett
-Bocsi Tom, de nekem túl gyors...-Mondtam majd kimentem a kertbe
-Sajnálom..-Jött ki utánam
-Semmi baj.-Mosolyogtam rá
-Nem megyünk el buliba négyesbe?.-Csillant fel a szeme
-De.. Jó ötlet.-Mondtam
-Na de menjünk be nézzük meg fenn van e Meli és Bill.-Mosolyogtam majd bementünk
-Okéé.-Jött utánam Tom mint a puli kutya
-Jó reggeeeeeeelt.-Üdvözöltük őket mert a konyhában ültek
-Köszi.-Mosolyogtak
-Azt gondoltam ki hogy nem jönnétek-e el este egy buliba.-Hadarta el Tom
-Oké. Benne vagyok.-Mondta Meli
-Én is.-Nézett ránk Bill
A nap hátralévő részében semmi érdekes nem volt... De este 20-kor készülődni kezdtünk..
-Melinda hozdd be a ruhám légyszi..-Kiabáltam ki neki a fürdőajtóból..
-Okéé-Kiáltott vissza
Felöltöztünk, "kis" smink és indulhattunk is... Így néztünk ki..Egyformán öltöztünk mivel
Farmerszoknyaikrek is vagyunk:)
SzandálPóló
Beértünk és egy jó kis helyet kerestünk...Leültünk az asztalhoz, és jött a pincér hozzánk..
-Mit parancsolnak?.-Kérdezte a pingvin (By: Zsú:)
-Whisky jó lesz.-Mondtam a többiek meg hevesen bólogattak...
-Na mentem csajozni.-Mondta Tom
-Oké.-Mondták a többiek én  pedig egy kicsit féltékeny lettem
-Na elementünk táncolni.-Mondta Meli
-Jó.-Mondtam komoran
-Bea?.-Kiáltott valaki
-Tomi? Hello.-Ordítottam a hangos zenétől
-Jössz táncolni?.-Kérdezte
-Persze.-Mondtam majd elvesztem a tömegbe
Tomival táncoltunk vagy 4 számot aztán kifáradtunk és leültünk.. Észrevettem Tomot is egy csaj társaságában..



Na ennyi volt... Komit kérek lécci(L)(K) Puxedlííííí

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr39448875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www-cato-th.blogspot.com 2008.05.04. 14:17:57

szijja!!!jó ez a rész kivi vok a kövire!!aztán majd vmikor hozzám is benézhetnél:$

Tom Kaulitzné 2008.05.04. 15:21:41

SZija... Köxike.. Benézek csak írtam a réxeket.. de ptóolok ám mindent ;)
süti beállítások módosítása