♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

48. rész -*- Akarlak! -*-

2008. június 28. - Tom Kaulitzné

 Nem rizsálok, itt a réx. jó olvasást

 

 

 

 

-Mi csak.. mi csak.. hát..-Dadogtam
-Azt hittem szeretsz...-Könnyezett Nóri
-Beát szeretem és ez nem változik.-Hajtotta le a fejét
-Akkor vége?.-Kérdezte Nóri sírva
-Igen. De barátot úgy szeretlek, és remélem azok maradunk.-Mosolygott
-Jó..-Jelent meg egy halvány mosoly az arcán
-És te haragszol?.-Néztem Rickyre
-Nem esett jól, de túlélem, mert szeretlek.-Mondta
-Áááá.. Imádlak.-Ugrottam a nyakába, és Tom kicsit ideges lett de tűrtőztette magát
-Én is.-Mondtam majd csókolózni kezdtünk
-Én asszem megyek.-Ment el mellettünk Tom szótlanul
-Jó éjt.-Kiáltottam utána
-Gyere ide..-Húzott magához Ricky
-Mondd.-Mosolygotam az ölébe
-Akarlak.-Súgta
-Ricky, ez még túl korai...-Mondtam
-Értem. Bocs..-Mondta
Ekkor Meli jött le a lépcsőn sírva...
-Mi baj van?.-Öleltem meg
-Hiányzik Bill.. És olyan hülye vagyok.. Miért veszek vele össze? Nem baj, majd elfelejtem, csak ne legyek a közelébe.-Mondta majd elindult vissza a szobájába
-Hát jó.-Mosolyogtam
-Ricky felöltözök és go séta.. oks?.-Kacsintottam
-Okééé...-Mondta.-megvárlak itt
Felefelé indultam mikor Tom a sarokból előugrott és rámnézett, majd megszólalt...
-Akarlak. Miért Ricky? Miért?
-Hagyál Tom..-Löktem odébb, majd a szobámba inultam ahol hangok szűrődtek ki
-Sajnálom Bill.. Nagyon szeretlek, de nem megy... ha másal csókolózol.. Ha mással vagy akkor nem..-Mondta Meli
-Értem. Hát jó. Szia.-Mondta Bill, majd az ajtóhoz indult, én pedig beugrottam, Tom szobájába..
 -Hát te?.-Nézett nagyot Tom
-Jah, én csak.. Meliék beszéltek én meg hallgattam, és mikor Bill kijött én beugrottam.-Mosolyogtam kínosan
-Semmi baj. Maradhatsz még.-Mondta majd tovább hallgatta a zenét
-Őő..Jó.-Mondtam majd leültem egy székre
-Na mizujs?.-Kérdezte lazán
-Semmi.. Mit halgatsz?.-Mosolyogtam
-Samy Deluxe.-Mondta majd odajött hozzám..
-Mit csinálsz?.-Ijedtem meg
-Szereted?.-Dugta a fülembe a fülhallgatót
-Ööö.. Elmegy.-Mondtam
-Akkor jó. Nagyon jó zene.-Mosolygott
-Aha.. Oksy.. De én mentem Rickyhez.-Álltam fel
-Okéé. Szia.-Köszönt majd bement a szobába a kicsikhez










Na elég ennyíí.. Puxíí.

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr56543181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.06.29. 14:30:05

jajj de jóó lett ez a réx is tök norma már tom is:):D nagyon szeríííí

Tom Kaulitzné 2008.06.29. 14:35:28

Köxíí.. Alapp:D xD.
Nagyon loveeee♥

Kyky 2008.06.29. 18:57:11

Jó a réx.
Pusy

Geci 2008.06.30. 10:30:59

Bazmeg, azt hiszitek, hogy ezek a beképzelt, nagyarcú TH-s fickók foglalkoznának veletek? Tudjátok mit csinálnának? Telenyomnának titeket piával meg kokainnal, jól megbasznának, aztán kidobnának a picsába az utcára! Mondjuk ez csak a dobosra meg legfeljebb még egy srácra igaz, a Kaulitzoknak szerintem fel se állna rátok, mert nem a nőkhöz vonzódnak. Ezt el kéne fogadnotok, tudom, szar érzés, de ez van. :P

Tom Kaulitzné 2008.06.30. 11:47:13

pfffff... Már a neved is jelzi h nem vagy százas-.-" Húzzál anyádba, és ne kritizáljt te fax-.-" Más szórakozást keress!! Na csá

Kyky 2008.06.30. 12:11:03

A qrva anyádba húzzá el te szopos gennyláda!!!
Nah jó haggyuk mert te egyetlen egy billentyűzet leütést sem érdemelsz meg!!na vixontnemlát.!!

Tom Kaulitzné 2008.06.30. 14:41:15

Hát jah.. Vmi isesmi-.-" Nem érdekelx senkit, szal csáó -.-"
süti beállítások módosítása