♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

47. rész Smucili és Gülüke:D xD

2008. június 28. - Tom Kaulitzné

 

47. réx.. El sem hixem:) Köxönöm a komikat, és köxi télleg:D Puxíííí

 

 

 

-Mi van?.-Szóltam vissza Tomnak
-Semm..Semmi.-nyögte ki majd elfordult
-Na mentem.. Pá.-Intettem Billnek meg Melinek majd sétálni indultam. Nem Rickyhez, csak hazudtam..
Gondolkodtam Tomon, és rajtam.. Letagadta a gyerekeit, és megbántott? Ezek után újra együtt? Kizárt... Betévedtem a közeli, parkba majd leültem és hallottam hogy meállt, egy kocsi, csapódik a kocsiajtó, és a parkba jön 4 ember..
-Ki az?.-Remegtem
-Bill vagyok..-Hallottam a hangján
-Ilyet mégegyet ne.-Néztem rá
-Ok..-Mosolygott
-Tomi baba, megyünk egyet sétálni?.-Jött oda Tomhoz Nóri
-Persze kicsim...-Nézett rám majd elmentek
-Bea jól vagy?.-Rontott nekem Melinda
-Alap Smucilim.-Nevettem
-Oksa. Gülükém..-Mondtam
-Mivan? Milyen gülü? Milyen smucili?.-Értetlenkedett Bill
-Semmíí.-Nevettünk
-Zavarok?.-Kérdete Ricky
-Dehogy.-Mosolygotam majd intettem Billéknek hogy csumm:D
Vették a lapot és elmentek. Kettesben maradtam Rickyvel, majd hirtelen megkérdezte
-Járnál velem? Újra?.-Kérdezte csillogó szemekkel
-öö.. Hát jó.-Mosolygotam mert örültem hogy legalább Tomot elfelejtem
Épp csókolóztunk mikor hallotam hogy Bill és Melinda igencsak ordít egymással
-Elegem van. Mi az hogy lesmárol egy csaj te meg hagyod?.-Ordított Melinda
-Nem akartam.... Nem tudtam mit csinálni. Hülye Liba.-Üvöltötte Bill, majd hazafelé indult
-Mi történt?.-Mentünk oda, én Ricky, Tom Nóri
-Bill.. Összevesztünk.-Rogyott térdre..
-Jajj ne sírj. gyere.-Segítettem neki, majd a kocsihoz vittem, beültettem, és szóltam Tomnak, hogy gyerünk haza. Útközben felvettük Billt is...
Mire hazaértünk, csak fürdeni volt kedvünk, majd én Rickyvel még vacsiztam egyet..
-Gyönyörű vagy.-Fürkészte az arcom, Ricky
-Olyan kis cuki vagy.-Mosolyogtam majd megcsókoltam
A lépcsőn Tom jött lefelé, mikor meglátta Rickyt megtorpant, majd ment tovább..
-Mindjárt jövök.-Mondta Ricky majd felszaladt a szobába
-Oké. Siess..-Mondtam
-Ketten maradtunk.-Mosolygott egy szál boxerben..
NeglizséBoxeralsó-Aha.-Mosolygtam kínomban
-Mi a baj? Félsz?.-Közeledett felém
-Nem. Miért kéne?.-Mondtam közönbösen
-Nem harapok.-Mondta mert látta hogy eléggé húzódom tőle
-Hopp.-Mosolygott.-Ez a gonosz fal..
-Ööö. Hát igen. Bocs megyek szia...-Menekültem volna
-Nyugi.-Nézett mélyen a szemembe
-Nee. Nem akarom látni a szemeidet, és téged sem.-Néztem oldalra
-Akarom hogy újra velem legyél.-Suttogta a számba
-Én nem.-Mondtam majd, el akartam menni, de lágyan megcsókolt...
-Ti meg mi a francot csináltok?.-Látott meg minket, Ricky és Nóri
-Öööö....-Pirultunk, és szétugrottunk





 

 

Na hát ez is hoxxú lett.. puxíí:)(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr79542913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyky 2008.06.29. 08:42:59

Szar...
Dehooggy csak vixxeltem nagyon jó!!És az előző is amihez "nagylelkűen" nem írtam :D

Tom Kaulitzné 2008.06.29. 14:09:12

:D Köszikeee.. Kicsit megijettem h szar:D xD..
Semi baj. Bepótoltad:D
PUxííí

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.06.29. 16:50:52

szijja!jaja tök jó ez is meg az előző is!!!vároma kövit, és kivi vok h mi lesz közted és tom között(:

Tom Kaulitzné 2008.07.09. 15:36:46

Köszikee!! Cukiíí vagy:)
süti beállítások módosítása