♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

50. rész **Befejezés**

2008. július 02. - Tom Kaulitzné

Hello!!!!! Itt a befejező réx.. Elég szar meg minden, de ez van.. Sorry... Nincs időm, meg néha kedvem sem.!! Aki olvasta köszönöm.. Talán majd novellákat fogok írni.. www.tomkaulitznovella.blog.hu

 

 

-Bea.. Beszélhetünk?.-Ült le mellém
-Persze.-Mosolyogtam majd megfogtam kezét
-Sajnálom.-Nézett mélyen a szemembe, majd megcsókolt
-Megbocsájtva.-Mosolyogtam sunyin, majd hátradöntött és 20 perc után megszólaltam
-Jézusom.-Nyögtem ki 
-Mi a baj?.-Nézett rám Tom ijedten
-Szeretlek.-Mondtam majd Tomhoz bújtam jó szorosan
-Én is nagyon!.-Mondta majd megcsókolt
Meli hirtelen benyitott majd sírva, megszólalt..
-Bill.. Bill.. a kórházba
-Mi van?.-Ültem fel
-Gyertek.-Húzott ki minket, majd csak azt vettem észre hogy már a kórházba vagyunk
-Mi baja van Billnek?.-Kérdeztem szaladás közben
-Hirtelen elájult, és nem kelt fel..-Nézett ránk Meli könnyes szemmel
-A francba.-Rúgott bele egy székbe, miközben megérkeztünk
-Nyugodj meg.. Jobban lesz.-Nyugtattam
-És ha nem? És ha elveszítem? És ha kitépnek egy darabot a szívemből?.-Ordította zokogva, amin meg is lepődtünk
-Kérlek, Tom..-Öleltem át, és megcsókoltam amitől kicsit megnyugodott, majd leült egy székre, de ekkor épp kilépett egy orvos Bill szobájából...
-Hogy van?.-Ugrott fel Tom
-Meg fog gyógyulni. Azért történt mert kicsit, sovány volt. Talán a stressz, vagy nem tudom.. Csak hízzon egy kicsit..-Mosolygott majd otthagyott Tom pedig azonnal bement Billhez mi pedig kint vártunk...
-Szia Tom.-Köszöntötte Bill testvérért
-Szia Bill.-Sírt Tom az örömtől
-Kimegyek WC-re.. De jól vagyok.-Állította meg Bill Tomot mielőtt mondott volna valamit
-Jó.-Mondta Tom, majd a folyosón egy koppanást hallot, mert Bill megcsúszott beütötte a fejét, és azonnal meghalt...
Az orvosok össze-vissza rohangáltak, de már nem tudtak segíteni.. Melinda annyira sírt hogy elájult, és őt is most kezelésbe vették..Tom ő teljesen "tönkrement" Bill nélkül ő semmi.. Nem eszik, nem alszik, csak van.. Én pedig.. Én is csak vagyok.. Melinda miatt nagyon aggódom de persze Tom miatt is...
Gabi Melinda kisfia, még nem tud semmiről, de egyenlőre még nem is akarjuk hogy tudjon... Melindát kiengedték, de egy napon a fürdőszobában találtuk meg Tommal, pengével a kezében, majd a mentőket hívtuk, de már ő halott volt.. Tom egyik este rosszul lett mert nem evett semmit, de a gyógyszerek segítettek neki, majd reggelre már ő sem élt! Meghalt, megállt a szíve! Én magamba maradtam a kicsikkel, majd annyira kivoltam hogy minden nap sírtam, és nem bírtam. A kicsiket odaadtam anyunak, majd hazafelé mente, kiugrottam a vonat elé... Aztán éreztem hogy valaki rázni kezdd, majd kinyitottam a szemem, és a szobámban feküdtem, Melinda pedig fölöttem állt..
-Hol vagyok?.-Nyitogattam a szemem
-Görögország..-Mosolygott Meli
-Köszönöm.-Folyt le egy könnycsepp az arcom...



 

Ennyii volt.. Végeztem:) Szar a vége, siettem, xD.. Puxííí

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr18549272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.07.07. 13:36:04

Neeeeee!!nem akarom, h vége legyen:( de amúgy nagyon jó volt a blog!! cupp♥

Tom Kaulitzné 2008.07.07. 13:59:22

Hát pedig vége... Köszike. Puxíí♥♥♥♥

Emociccus 2008.07.07. 14:08:37

Nyeeemááá:(:(:(:'(:'(:'( Ez annyira szomojú volt h majdnem sírtam és már könnyeztem:(:(:(:(De méméméméééééééé?:'( De amugy nagyon jhóóóóóóóóó a befejezőőő!:( Csjak szomi! Minden elismerésem!:) Cuppos, hát remélem lesz új blogod v ilyesmi me hiányozni fooog:( Cuppszeriiiiiiiiiiiiiiiiii(L)(L)!

EMObAbY 2008.07.07. 14:12:16

Neeeeeeeee:(*sírósfejetvág és könnyezik* Mé fejezted beeeee?:( Am nagyon jóóó lett a befejező rész, és először tökre megijedtem me tiszta horrorisztikus volt me hogy mindenki meghalt...:D De utána megnyugodott a picilelkemnekem:D De am majdnem bőőgtem rajta!De annyira hiányozni fog nekem a bloog, me minden nap néztem h mikor lesz rész és olvastam és tökjóvolt! És most unalmasak lesznek a napjaim:( Beuus, most lelki furkám lesz és öngyileszek:D*plázapicsafííling:D* Na mind1! Szejeeeeeeee nagyon és cupp és szeje és cupp, és pááá!:)

Tom Kaulitzné 2008.07.07. 18:09:51

Áá köszíí csajok... Köszike.. Szeritnem nem legjobb lett a bejezesé de ha teccet oksy..:) lesz új blogom.. Szerintem..:D Ha lex időm és kedvem:D Egyenlőre nincs:) Köszike a komikat, nagyon aranyosak vagytok:) nagyóón(L) *Meghatódott.*. Szeretlek titeket.. puxíí(K)(L)♥
süti beállítások módosítása