♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

16. rész ߤ Lista ߤ

2008. május 08. - Tom Kaulitzné

Halihóóóó:) Itt a 16. réx is.. Köxke a kommenteket Zsucának, Karolnak, és Catonak.. Puxika nekik(L):)

 

 

 

-Bill pakolj össze és megyünk haza.-Jelentette be Tom
-Oké.-Adott rövid választ Bill
-Semmi miért? semmi nem megyek és kész?.-Kérdezgette Melinda az ajtóban állva
-Ezek szerint.-Ránottam meg a vállam..

*Ugrunk*

Eltelt 2 hét és a fiúkkal nagyon jóba lettünk.. Melinda és Bill is kibékültek de csak barátok maradtak..Tom és én is nagyon jóba vagyunk de baráti szinten.. Bár néha azt érzem hogy bejön, vagy tetszik, de aztán ezeket a gondolatokat elhessegetem. Mint minden nap 14-kor készülődtünk én és Melinda hogy a fiúkkal megyünk a parkba..Egy ajtócsapódást hallottunk, majd belépett rajta Tom és Bill
-Indulhatunk hölgyeim?.-Kérdezték nevetve
-Persze uraim.-Mosolyogtunk
-Ki éhes?.-Kérdeztem
-Én hozok vacsorát...-Bill
-Én kerítek tüzifát.-Tom
(Na ez csak vicc volt.. de nem hagythattam ki x)
-Én éhes vagyok. Nem megyünk be ide a pizzázóba?.-Mutatott Tom egy épületre
-De.. Az jóó.-Mondtuk mi is
-És a koncert mikor lesz megtartva, mert a péntek az már RÉGEN elmúlt.-Hangsúlyoztam a régen szót.
-Ömm.. Azt hiszem csütörtök.-Gondolkodott Bill
-Pillcsi.. Csörgök.-Mondtam majd elindultam kifelé
-Én is.-Vigyorogtt Tom és utánam jött
(Akinek megvan a 30 seconds to mars-tól  From Yesterday az azt halgassa.. Itt jött meg az ihlet.. Kicsit furcsa hogy erre a zenére de ez van.. Mindig is érdekes ember voltam.. EGO ×)
-Látszik hogy Tomnak bejön Bea.-Mosolygott Melinda
-Ahogy te nekem...-Mondta Bill lehajtott fejjel
-Tessék?.-Nézett rá Melinda kerek szemekkel o.O
-Nekem sokat jelentett az amikor együtt voltunk.. Nem csak egy csók vagy ölelés kellett, hanem egy lány akibe megbízok.. És érzem hogy szeret.. Benned pedig éreztem. De tudom csak barátok.-Mondta Bill majd felállt és kifelé indult
-Ezt nem hiszem el.-Borult az asztalra Melinda

*Nálunk*

-Szia Bea.-Lépett hozzám hátulról
-Hello.-Remegtem bele
-Fázol?.-Kérdezte majd a kabátját kezdte levenni
-Állj.-Fordultam vele szembe.-Megfázol.
-Nem baj...-Mondta majd levette a kabátot és rám terítette.. A kabát bokáig lógott de nem baj:D
-Köszönöm.-Mosolyogtam
-Ki hívott?.-Kérdezte
-Senki. Csak friss levegőre volt szükségem
-És téged?.-Kérdeztem és ránéztem a telójára
-Senki.-Mondta majd zsebre vágta a telefonját
-Gyere hazakisérlek.-Mondta
-Oké.-Néztem rá
Mikor hazaértünk, Tom bement a fürdőbe és zuhanyozni kezdett... Ekkor megláttam egy listát amin lány nevek voltak, és megláttam az én nevemet hogy még nincs áthúzva.. és egy óvszert az asztalon..
-Mit csináljunk?.-Lépett ki Tom
-Semmit.-Mondtam majd indulni akartam
-Hova-hova?.-Állt az ajtó elé
-Melinda hí..hívott hogy.. me..menjek.-Remegtem
-Jah oks.-Mondta majd elengedett
Annyira szaladtam hogy párszor el is estem, de nem érdekelt, csak szaladtam vissza a pizzázóba, és megláttam Melindát és Billt.. Odarohantam és átöleltem Melindát....
-Mi a baj?.-Néztek rám
-To..Tom.-Sírtam
-Mit csinált?.-Ijedt meg Bill
-Van egy listája. Lány ne..nevekkel.-Dadogtam-Én még nem voltam áthúz..áthúzva és mellette egy óv..óvszer volt.
-Jézusom.-Öleltek át mindketten
-GYere majd elaszol nálunk.-Mosolygott Bill
-Köszönöm.-Néztem rá-Meli ott lesz?
-Igen. ott lesz.-Mondta Bill
-Akkor jó.-Mondtam
Kicsit beszélgettünk, és kezdtem megnyugodni, hazaindultunk, fürödtünk és aludtunk is... Nehezen elaludtam, majd reggel Bill horkolására ébredtem...


Hello!!.. Gustav fanok figyi:D:P Most nektek lex pár kép Gustavról:)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr2459980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása