♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

21. rész ¤¤ Járunk ¤¤

2008. május 16. - Tom Kaulitzné

 

 

 

 

-Lennél a barátnőm?.-Kérdezte Bill
-Igen. Lennék.-Mondta Meli majd csak azt vettem észre hogy az orromból ömlik a vér...
-Jézus.. Bea jól vagy?.-Kérdzték
-Aha. Persze csak szédülök. Bocs hogy hallgatóztam.-Mondtam lehajtott fejjel
-Nem baj.-Mondták
-Mi is történt?.-Kérdeztem
-Hát nyitottam az ajtót és puff.-Játszotta el Bill
-Jah értem.-Mosolyogtam
-Na de nincs komoly baj..-Nézett rám Meli
-Nincs-nincs.-Fogtam az orrom
-Na akkor bejelenteni valónk van.-Mondta Tom
-Nekünk is.-Mosolygott Bill
-Járunk.-Mondtuk ki egyszerre
-Szuper.. Elmegyünk ma valahova így négyesben?.-Kérdezte Tom
-Ahham. Mehetünk.-Mosolyogtam
Nem történt semmi a napon, néha meg meg szédültam az orrom miatt de Tom a közelemben volt... és amikor esni akartam elkapott..
-Én megyek készülődni.-Mosolyogtam-
-Én is vagyis mi is.-Kacsintott Meli Billre
-Én is megyek Beaaa.-Szaladt utánam Tom..
-Okéé.-Mosolyogtam
Én és Tom felmentünk, a szobába és öltözni kezstünk. Tomon olyan ruha volt, mint általában.. Billen is ugyan az mint szokott.. MelForrónadrági és Én megint öCsizmasszeöltöztünk..Póló
-Na indulás.-Mondtam majd kcsoiba szálltunk és mentünk is a discoba....





Hogy mik történnek velünk a kövben kiderül.  Nagy cupp:D Komit(L)És itt van pár kép az ikrekről:D

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr93472622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása