♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

33. rész ¨¨Vége¨¨

2008. június 06. - Tom Kaulitzné

HELLO.. NA JÓ OLVASÁST!! KOMIT CUPPOS:)

 

 

 

-Jaaa.. Hát ömm.. Sajnálom.-Nyögte ki égül
-Mit?.-Kerekedett ki a szememO_O
-Hiányzott a sex, és amikor azt mondtam hogy anyuékhoz jövök, egy csajhoz mentem...-Hajtotta le a fejét
-Na ez szép.-Gondoltam magamban. A szemembe könnyek gyűltek, és csak a padlót néztem majd kimondtam..
-Vége.
-Tessék?.-Kérdezték mind a hárman
-Vége Tom. Sajnálom. Babát várok, te meg csak a sexen gondolkodsz? (Hát milyen sport ez?:D Ez nem ide de nem hagyhattam ki:).Nekem ebből elegem van. Kibékülök Melivel, te meg.. Áhh. hagyjuk.. Vége Tom.-Mondtam majd felmente a régi szobámba és leültem az ágyra.. Sötét volt bennt, a nap sem sütött..
-Sajnálom. Szeretlek.. Őszintén szeretlek, nem akarom hogy elhagyj. Te és a kicsi. A kicsinek apa kell.. És neked meg.. Egy férj!.-Nyögte ki
-Mi?.-Néztem nagyot
-Ma akartam megkérni a kezed.-Oltotta fel a lámpát
-Aha. Értem. De vége Tom. Nem hatsz meg ezzel.-Mondtam a könnyeimmel küszködve
-Kérlek.-Vette elő boci szemeit
-Nem. NEM!!!!!!!!!!!!!.-Emeltem meg a hangon
-Jó. Értem. De szeretlek, és a kicsit is. És ha valamikor kibékülünk, akkor majd megkérem a kezed..-Mondta majd kiment a szobából, én pedig a párnába folytottam a könnyeimet, és a nagy sírásba elaludtam..:)
Reggel arra keltem hogy valaki ébresztget..
-Hahóóó.. 11 óra. Felkeni lustaság.-Hallottam Tom hangját
-Mit keresel itt?.-Kérdeztem
-Bocsi a tegnapiért, és amit veled tettem. Próbálok megjavulni, és hoztam neked reggelit.-Mosolygott.
Ezen én is elmosolyodtam majd felemeltem a takarót hogy bújjon be.. Ő bemászott, én pedig reggelizni kezdtem.
-Lassan mert a baba.-Mondta de megállítottam
-Nyugi Tom. Vigyázok rá.-Mosolyogtam
-Oksa. Lemegyek megnézem Meliéket!.-Mondta majd csak az ajtó csukódást láttam/hallottam.
-Héjj ti mit csináltok?.-Kérdezte Tom
-Jah. Pakolunk. Mosogatok.-Mosolygott Meli pirulva
Itt a póz:P
-Látom.-Nevetett Tom
-Jó na.. Blee.-Nyújotta ki nyelvét Bill
-Sziasztoook.-Jöttem le a lépcsőn
-Héjj. Óvatosan.-Szaladt hozzám Tom de elesett, és ott hasalt a földön..
Hát nem tudtam megállni hogy ne nevessek, lehet hogy be is sértődött de akkor is..
-Segítenél?.-Kérdezte
-Várj. Ki kell röhögnöm magam.-Nevettem még mindig
-AKkor majd én felállok.-Erőlködött
-Inkább segítek.-Mondtam
-Felhúztam, elkapta a karom és megcsókolt..
-Bocsáss meg.-Nézett mélyen a szemembe
-Ne csináldd.. Tom. Megcsaltál.-Folyt le egy könnycsepp az arcomon
-De megbántam. Téged imádlak. Csak téged.-Mondta majd megint közeledni kezdett és lágyan megcsókolt..

*Billéknél*

-Elmegyünk valahova? Csak mi ketten.-Mosolygott Melinda
-Hova akarsz menni kicsim?.-Állt volna fel Bill a földről, de Meli nem engedte így rámászott...
-Mondjuk Görögországba.-Mondta Meli és könnyes lett a szeme...
-Elmenjünk oda?.-Mosolygott Bill
-Igeeeeeen.. Kérlek szépen Billecském. Tudod hogy nagyon szeretlek. Kérleeek!.-Könyörgött Melinda
-Kedden indulunk..-Mondta
-Ma van szombat.. Yeee.-örült Melinda
-Na gyere becsomagolunk hogy ne kelljen hétfőn.-Mondta Bill majd kézen fogta Melit és felmentek..

*Nálunk*

-Akkor megbocsátasz?.-Kérdezte még mindig ölelve
-Igen. mert szeretlek, e utolsó volt. Értetted? utolsó.-Néztem rá szigorúan
-Igenis hölgyem.-Mosolygott majd megint csókolni kezdett de most vadul, mikor hirtlene rosszul lettem..
-Jól vagy?.-Kérdezte
-Igen.. Csak a gyerekek játszanak.-Mondtam
-Ja. Jó. Gyere üljünk le.-Mondta majd mgfogta a kezem és az ölébe húzott.
(Ennél jobb képet nem találtam:S
)

 

 

 

Hogy mik fognak történni a köviből kiderül. Cupp és komit kérnék. köcce

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr31506498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása