♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

43. rész Futáááás :P

2008. június 19. - Tom Kaulitzné

Hello.. Tegnap igencsak rövid réxt kaptok, ezért ez a réx hoxxabb lex:D xD

 

 

 

-Most mi legyen?.-Kérdeztem
-Futáááás.-Kiabált Bill
Ekkor futni kezdtünk, majd gyorsan beugrottunk a repülőre és elindultunk...
-Király lesz.-Mosolyogtak Billék
-Alap.-Mondtuk majd már csak azt vettük észre hogy landolunk (gyorsan repül az idő:D)
-Na itt a taxi.-Szólt oda Tom
-Megyüünk.-Mondtuk majd a szálloda felé vettük ez irányt. 15 percig mentünk taxival majd kitett minket a szálloda előtt, mi pedig befelé indultunk..
-Jónapot.. Külön szobát vagy egy szobát kérnek?.-Kérdezte a nő, akit Kykynek hívtak.
-Egyszoba.-Mondtuk majd megkaptuk a 483-as szobát:P
A szoba így nézett ki belülről
<---Nappali




<---Meli és Bill szobája



<---Tom és az én szobám
-Na pakoláás.-Kiáltottam ki majd pakolni kezdtünk.. Mikor végeztünk, épp csengettek...
-Ki az?.-Kérdeztem
-Szobaszervíz.-Mondta és kinyitottam
-Jónapot.-Köszöntem
-Hello. Erika vagyok. Üdvözlöm önöket a szállodánkban. Ha valamire szükségük van csak szóljanak. Itt egy telefonszám.-Mondta majd a kezembe nyomta a telefonszámot
-Köszönöm.-Nyögtem ki majd becsuktam az ajtót, és Meliékhez fordultam
-Na akkor ma este egy disco?.-Mosolyogtam
-Alap.-Nevettek
-Na akkor most van 7 óra kezdjünk készülődni mert akkor 20-kor mennénk.-Mondtam majd a fürdőszobába mentem
-Én is veled.-Nyűgösködött Tom
-Na gyere.-Mosolyogtam majd beengedtem.
Fürdöni kezdtünk, de semmi több, majd én benn maradtam felöltözni..Kopogtak én pedig kinyitottam a fürdő ajtót..
-Áááá.-Sikítottam mert Georg állt az ajtóban
-Mit keresel ittt?.-Kaptam magamra egy törölközőt
-Téged kereslek.-Vigyorgott kajánul
-Eressz el.-Sikítottam mire Tom bejött és behúzott egyet Georgnak
-Húzz el a csajomtól. Szemét.-Ütötte majd Georg megadta magát és elment
-Mi volt ez?.-Bújtam Tomhoz és a nagy kiabálásra Meliék is kijöttek
-Georg bántani akart. De ne félj itt vagyok.-Ölelt meg majd kiment és én öltözni kezdtem
Gondolom Tom elmesélt mindent Melindáéknak..
Itt vannak a ruhák, Nekem, és Melinek,.. Billnek és Tomnak a szokásos..Én voltam szoknyába és rózsaszín felsőbe...
FarmernadrágFarmerszoknyaTopTop
Mikor beértünk a discob leültünk és egy italt rendeltünk, és egy ismerős személy hozta ki...


Na hát ennyi volt!! Szentem hoxxú lett:D Nagy cupp. Komit!!(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr54529225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EMObAbY 2008.06.19. 23:44:57

jóóóóóóh lett non a rész cukojgombóóc! várom non a folytiiit! juuuj képzeld ma taliztam az AFC-vel:D van közöskép meg autógramm:D:D:D:D:D:D:D:D facaaaaaa volt a napooom:D puxyka and ceríí!:D(KL)

Tom Kaulitzné 2008.06.19. 23:49:59

Köxii Palíím(L) De jó neked:( Én meg nem :'(... Nekem is van autogramm? :$.. Szerettlek(L) Puxka.. jah és köcc:)

Lalika 2008.06.25. 09:33:10

Hülye geci TH és fasszopó Bill geci! Meg ti is!

EMObAbY 2008.06.25. 12:13:15

vhogy most rossz helyre jöttél szidni a Tokio Hotelt, mert itt sztem nem izgat senkit, mivel egy anti véleménye nem számít! Ja és még1x meg ne próbálj minket iylen jelzőkkel illetni mert rohadt nagy bajod lesz belőle. Ajánlom vegyél vissza magadból!!!

Kyky 2008.06.25. 14:39:53

APÁD IS TE CSIRA LALIFASZ TE SZOPÓLÁDA!!

Tom Kaulitzné 2008.06.25. 15:39:14

xD... Ez jó volt csajok!!! Szerintem is húzzál vixxa anyádba mer baj lex.. köcsög..

Kyky 2008.06.26. 11:01:44

Most épp azon munkálkodik!!xD
süti beállítások módosítása