♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

36. rész Csak nem gyereket vársz? o.O

2008. június 11. - Tom Kaulitzné

 

 

 

 

 

-Mi?.-Kérdeztem
-Álmodtál babám.-Simogatott
-Óóó. Istenem, köszönöm.-Mosolyogtam
-Mit álmodtál?.-Kérdeztem
Majd szépen elmeséltem neki, mindent, aztán megölelt, és megnyugtatott. Nagyon jól esett az ölelése, és az hogy szeret. Ezt az idill pillanatot Melinda szakította meg.
-Bocsi. Eljöttök sétálni?.-Pirult
-Ahham. Csak felöltözök.-Mosolyogtam
-Ok.-Állt még mindig az ajtóba
-Kimennél?.-Kérdeztem
-Jah. Igen.-Mosolygott
-Köcce. Na pás Kukásné.-Nevettem
-Fogd be Ronda Zoliné.-Kiabált vissza
-Ömm. Mi van?.-Idióta Tom :D
-Semmíí.-Nevettem, majd fogtam a rucim, és bementem a fürdőbe. Ruha itt:

3/4-es nadrágPólóMeli ruhájSzabadidő együttesa itt:         
-Na mehetünk?.-Kérdeztem miközben jöttem le a lépcsőn
-Igen.-Mosolyogtak
-Bocs a tegnapiért. Amiért megpozotalak.-Hajtotta le fejét Tom.
-Semmi baj, túlreagáltam.-Mondtam majd megcsókoltuk egymást..
-Héjj. És a gyerekek?.-Kérdezte Bill
-Hozom őket, is pillcsi.-Mondtam majd elszaladtam a gyerekekhez.
-Na kész vagyunk. Gyerüüünk.-Hoztam a kicsiket a babakocsiba. Viki Tomé, Szandi enyém.:P
-Ti nem akartok gyereket?.-Szólalt meg Tom
-Ömm. Hát... Nem. nem tudom.-Dadogtak
-Na mi az?.-Mosolyogtam sunyin.-Kukásné gyerket vár?
-Eltaláltad.-Esett kétségbe
-Mi van?.-Álltunk meg mind annyian még Bill is
-Vettem két tesztet, és mind a kettő azt mutatta hogy gyerekem lesz.-Sírt Meli
-Mi a baj kicsim?.-Vigyorgott Bill mint a vadalma
-Nem örülsz ugye?.-Szipogott
-Dehogynem. Hát imádom, a kicsiket..-Nevetett Bill
-Igen?.-Csillant fel Meli szeme
-Persze kicsim.-Mondta Bill majd megcsókolta Melit







A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr57515277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.06.11. 20:48:01

tök jó rész lett(: várom a kövit!!cupp

Tom Kaulitzné 2008.06.12. 13:35:53

Köxikee... Nem tom mikor lex.. cup:D
süti beállítások módosítása