♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

3. rész °°Elengednél?°°

2008. április 29. - Tom Kaulitzné

Helloka..:) 3. réx.. rem tecceni fog..:) Puxedli

 

 

-Mi vaan?.-Néztem fel a plafonra
-Nem tudom.-Szólalt meg Meli
-Gyere nézzük meg.-Mondtam majd kimásztam az ágyból
-Okéé.-Jött utánam Melinda
Mentünk le a lépcsőn és egy nőt meg két fiút láttunk meg.. Akik nem mások voltak mint Simonne, Bill és Tom..
-Ömm hello.-Köszöntünk kómásan
-Hello.-Nevettek a fiúk
-Mi az?.-Nézett Meli kerek szemekkel..
-Kicsit furi a fejetek.-Mondta Tom majd gúnyosan nevetni kezdett
-Mivel most keltünk fel nagyokos.-Vágtam vissza
-Na még be sem mutatkoztatok már veszekedtek?.-Kérdezte Simonne
-Bocsi.-Mondtuk Melivel
-Nem baj.-Mosolygott a két anya
-Én Nagy Beáta vagyok ő pedig az ikertesóm Nagy Melinda.-Mutattam be magam és Melim
-Örülök. Simonne vagyok, de szólíthattok Simnek.-Mondta mosolyogva Simonne
-Én pedig...-Kezdett bele Bill de Melinda megszólalt
-Bill.-fejezte be Meli
-Igen.-Mosolygott Bill
-Én meg Tom. Gondolom tudjátok.-Nevetett
-Ja tudjuk.-Mondtam nem nagy kedvvel
-És mit kerestek itt.. ohh bocsánat mit keresnek itt?-Néztem pirulva Simre
-Nyugodtan tegezz.-Mondta
-Oké.-Mosolyogtunk
-Kislányom ők lesznek a szomszédaink.-Mondta anya
-Szuper.-Mondtam morogva
-Tessék?.-Néztek rám a fiúk
-Semmi. Megyek felöltözök.-Mondtam majd indultam fel
Melinda is velem jött, és mikor a fürdőbe értünk megkérdeztem...
-Tetszik Bill?
-Mi?.-Melinda
-Mondom tetszik?.-Ismételtem
-Ömm.. Nem is tudom. Aranyos.-Mosolygott Meli
-Ahham. Oks.-Mondtam huncut mosollyal
Mikor végeztünk, lementünk és a fiúk még mindig ott voltak. Leültünk a kanapéra és úgy tettünk mintha mi sem történt volna..
-Csinik.-Szólalt meg Tom
-Köszi.-Mondtam egy erőltett mosollyal
-Ki kell mennem.-Nézett rám Meli
-Ömm nekem is.-Mondta Bill majd Meli után indult
-Miért követsz?.-Mondta Meli Billnek de rá sem nézett
-Nem követlek.-Nyújtotta ki nyelvét
-Akkor?.-Húzta fel a szemöldökét Melinda
-Csak cigizni jövök.-Mondta Bill és leült a lépcsőre
-Oké.-Mondta Meli majd elindult ki a kapun
-Hova mész?.-Állt fel Bill (Mondom BILL:D)
-Park.-Mondta Meli majd eltűnt
-Oké.-Nézett lefelé Bill
Tommal maradtam kettesbe mert anya meg Simonne kint voltak a kertben.. Kezdett kínossá válni a nagy csönd és megkérdeztem..
-Kérsz valamit inni?
-egy pohár kóla jó lesz.-Mosolygott
-Oké.-Erőltettem egy vigyort
-Miért nem bírsz?.-Kérdezte mikor visszaértem a kólával
-Hogy érted?.-Kérdeztem
-Hát hogy kerülsz, nem akarsz velem lenni..-Mondta és egyre közelebb lépett én pedig hátráltam
-Tom hagyjál.. jó?-Mondtam de koppantam egyet mert a nagy hátrafelé menésbe elértem a falat..
-Nincs menekvés.-Mosolygott rám
-Elengednél?.-Kérdeztem még mindig
-Jó. Menj csak.-Mondta Tom és levágta magát a kanapéra
-Köszi.-Mondtam majd felmentem a szobámba
Nem telt el 5 perc kopogtattak...


HOgy ki volt és mit akart a kövben..:) Puxka és komit(L)(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr92446479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.04.29. 15:43:45

ez a rész is nagyon kira lett!! várom a kövit!! pux

Tom Kaulitzné 2008.04.29. 16:11:07

Köxike(L)(K) Am megvan a 4. réx is csak nem texem fel majd holnap:) ble:D

lolcsika · http://miesok.blog.hu 2008.04.29. 18:20:16

cijja! non kira az ujj rész! ügyi vagy! szejji pux
ja és várom a kövit

Tom Kaulitzné 2008.04.29. 18:32:21

Jajj köxönöm :$:) Puxedli én is cerrííí:)(KL)

Tombaby 2008.04.29. 19:02:22

Szia!!sztem is tök jó lett az új rész.puxx

Tom Kaulitzné 2008.04.29. 19:34:27

Jujj köxönöm:)(L) Puxikaa(L)(K)
süti beállítások módosítása