♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

40. rész Kisfiú?? Naneeee..:D

2008. június 16. - Tom Kaulitzné

Hali.. El sem hiszem hogy a 40. réx... Aki nem akarja ezt a bevezetőtt olvasni nyugottan menjen a réxhez és ha végzett a SZÓLJ HOZZÁ modulba :$.. Eddig volt 3 vagy 4 blogom, ez az 5.:D ÉS ez is tart a legtovább... Köszönöm, Catonak, Melinek, Zsucának, Kykynek, Miminek, Karolnak, Dorkának a komiakt, rem egyre több és több lex!! (L) SzerÍííí

 

 

 

-Elintéztétek?.-Kérdezte
-Mit?.-Léptem mire, mire ő lenyomta a telefont..
-Ki volt az?.-Kezdtem félni
-A rendőrségnek telózta, hogy ha megtalálják ki volt a két ál rendőr akkor kapja el!.-Nézett rám, és éreztem ez igaz
-Ok. Szeretlek.-Mosolyogtam
Este 20 felé csengettek, mikor ajtót nyitottam csak a két kislányt, láttam könnyes szemmel az ajtóban állni. Mikor megláttam őket, megöleltem mindkettőt, majd sírni kezdtek...
-Ki bántott? Kicsikéim. Mi a baj?.-Kérdezősködtem
-Azt mondták hogy nem bántanak..-Szipogtak, és remegtek
-Gyertek.-Mondtam majd beleültettem őket, meleg vízbe, és aztán pedig lefektettem őket..
-Mi történt itt?.-Jött le Bill a lépcsőn
Aztán mindent elmeséltem neki, majd 4-en ültünk kinn a kanapén...
-Mondanék valamit.-Állt fel Tom
-Tessék?.-Kérdeztük
Elém állt, letérdepelt, és ezt kérdezte
-Hozzám jönnél feleségül?
-Ööö. Igen. Boldogan.-Ugrottam a nyakába
-Gratulálunk. Jó vagy tesa.-Ölelte meg Bill Tomot
-Kössz.-örült Tom
-Mikoj jesz as ezküvő?.-Jöttek ki a lányok a szemüket nyitogatva
-Tényleg mikor lesz?.-Néztem Tomra
-2 hét múlva.-Nézett rám, majd megcsókolt


*Ugrunk*


Eltelt 2 hét, sikeresen meg volt tartva az esküvő, a kicsik, hozták be az arany gyűrűt.. Másnap kicsit kómásan keltük fel, este 20-kor:D A kicsik még aludtak ezért, én és Tom kiültünk beszélgetni egyet. Melindáék persze szunyáltak....
-Nem akarunk beszervezni egy kisfiút is?.-Tért a lényegre Tom
-De hát a kicsik, most 2 évesek.-Lepődtem meg
-Jó. Majd később. Jajj olyan szép volt a ruhád.-Váltott témát.
-Köszi.-Pirultam
Ekkor csörögni kezdett a telefon, most kivételesen a vezetékes...
-Hallo.-Szóltam bele
-Maga, Nagy Viktória.-Kérdezte valaki
-Igen.-Válaszoltam
-5-kor a parkban..-Mondta majd letette
-Ki volt az?.-Kérdezte Tom
-Nem tudom. De te tudsz valamit ugye?.-Mosolyogtam
-Én? Én nem tudok semmit.-Vont vállat
-Oks.-Mondtam
A déletlőtt eltelt a sok ökörséggel, és a gyerekekkel, meg Meliékkel.. De jött a délután, és emgkértem Melit hogy jöjjön velem a parkba, amire igent mondott






 

 

 

 

Hogy mi történik a köviben kiderül. Cuppos:)(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr67523431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyky 2008.06.17. 10:49:59

Jó lett nagyon a rész,de remélem nem megint vmi nagy szomi izééé lex XD

Tom Kaulitzné 2008.06.17. 11:03:23

áá..dehogy:D Ez jó lex Kykym..:)(L)Am köcce..

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.06.17. 11:38:16

szijóóó bejjám:D de jóóó hogy folytatod a réxt:D szeríí nagyon és nagyon jóóó lett ez a réx is:D

Tom Kaulitzné 2008.06.17. 13:56:01

Köccenet Melíííííím(L) Szrtlk!! Cupp(L) Lovee
süti beállítások módosítása