♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

8. rész * Akarlak *

2008. április 30. - Tom Kaulitzné

Szijasztok... itt a 8. réx is.. Yeeee:) Rem teccik majd.. Puxedli.. Komiit(L)

 

 

-Ömm jó.-Nézett rám meglepődve
Ekkor közlebb hajoltam hozzá és megpusziltam a száját.. Nagyon élvezte, de már a pusziból csók lett...Láttam Melindát és Billt lejönni a lépcsőn ezért gyorsan szétváltunk Tommal és kimentem a konyhába mint ha mi sem történt volna..
-Szia..Bea?.-Kérdezte Bill
-Konyhába van.-Mondta Tom
-Ok. Köszi.-Mosolygott Bill és bejött hozzám
-Szija.. Mit csinálsz?.-Bill
-Hello. Mosogatok.-Néztem ki a fejemből
-Látom.-Mosolygott és látta a sok tányért a mosogatóba
-Jó bocs.. Csak gondolkodom.-Néztem rá
-És min?.-Jött közelebb
-Semmin.-Álltam meg mert ott volt az asztal
-Akarlak.-Nézett rám és felültett az asztalra..(Ien póz volt csak a konyha asztalon ültem xD)...
-Bill...ne...-Sóhajtottam
-Miért?.-Nézett fel rám
-Mert nem akarom.-Néztem le rá
-Khmm.-Köszörülte meg a torkát Tom
-Upsz.-Pirultam
-Látom neked nem jelentett semmit a csók.-Nézett le szomorúan
-Milyen csók?.-Lépett be Meli
-Semmi hagyjuk.-Mondtam majd lemásztam az asztalról felvettem a cipőmet a kabátomat és elindultam sétálni...
-Hogy lehetek ilyen hülye?.-Kérdezte a szembe jövő embertől
Az meg csak nézett rám így: o.O.. Na mindegy... Megtaláltam a magdeburgi parkot és gondolkodtam... Gondolkodtam Billen Tomon és Melindán..Tomot megcsókoltam, Bill akar engem de Melinda pedig Billt... Áhh zavaros..
-Elééééééég.-Ordítottam mire egy fáról a madarak is elrepültek
-Hát itt vagy?-Kérdezte valaki
-Igen.-Mondtam de nem néztem hátra mert tudtam hogy Melinda az
-Mi a baj? Milyen csókról beszélt Tom?.-Kérdezte
-Jajj... Az a baj hogy Bill is aranyos meg Tom is... De Bill a tied.. Én megcsókoltam Tomot de amikor jöttetek le akkor abbahagytuk kimentem a konyhába Bill utánam jött és azt súgta hogy kívánlak.. Felrakott az asztalra és megcsókolt...-Meséltem el neki..
-Az gáz.. De nyugi nem haragszom rád.-Ölelt meg..
Én vissza öleltem és hazafelé mentünk.. Billék ott voltak nálunk és a kanapén ültek...
-Sziasztok.-Mosolyogtam
-Szia.-Köszönt Bill de Tom meg sem szólalt
-Szia Tom.-Mentem felé de megálított
-Mi van?.-Néztem rá
-Összetörtem miattad... Talán lehetett volna köztünk valami..-Nézett egész végig a szemembe
-Te miről beszélsz? Azért mert megcsókoltalak?.-Néztem rá szúrosan
-Igen azért.. De látom hogy te is csak egy lotyó vagy a többi közül.-Nézett rám megvetően majd felvette a cipőjét és elment...
-Elég ebből.-Mondtam majd Tom után szaladtam...


Hogy mi lex velünk majd a következőbe megtudjátok...:) Puxedli(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr30448452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.05.03. 21:54:46

egyre jobban tetszenek a részek!!!pux

Tom Kaulitzné 2008.05.04. 11:00:14

Köxi catom.. Szeri(L)Puxedlikee
süti beállítások módosítása