♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

19. rész >Nem érdekel ki vagy, vagy én ki vagyok

2008. május 12. - Tom Kaulitzné

Hali!! Próbálom írni a réxeket, ahogy csak tom, de nem mindig sikerül..:S NA de most itt van jó olvasást..!!

 

 

 

*Kopp-Kopp*

-Gyere mondtam halkan
-Valami baj van?.-Kérdezte Meli
-Szerinted? Kiderült hogy unokatesók vagyunk.. Imádom Tomot nem érted? És ahogy látom te is Billt.-Ordítottam
-Igen igazad van. Bocs.-Mondta
-Jajj ne haragudj, sajnálom. Nagyon.-Mondtam
-Semmi baj.-Nézett rám
-Akkor jó.-Mosolyogtam.-Csak nehéz
-Értem, de nehogy azt hidd hogy nekem nem.. Mindenkinek rossz, és szeretném ha nem üvöltenél.-Nézett rám Meli
-Oké. És bocsi.-Mosolyogtam

*3 hét múlva*

-Bill.. Segítenél?.-Erősködött Melinda
-Mit?.-Mosolygott
-Ezt a hülye dobozt megemelni.-Mondta
-Na gyere.-Nevetett Bill
Amikor vitték le a lépcsőn, a doboz legurult, Melindáék pedig annyira nevettek, hogy elestek és Bill ráesett Melire..
-Bocs.-Pirult el Bill
-Semmi baj.-Mosolygott Meli
-Leszállsz rólam? Nehéz vagy..-Nyavajgott Melinda
-Nehéz?o.O 56 kilo vagyok.-"Húzta" ki magát..
-Úristen.-Forgatta a szemét Meli
-Na jó leszállok rólad.. Deee valamit valamiért.-Nevetett huncutul
-Bill mit ak..-De nem bírta végig mondani mert Bill megcsókolta
Melinda ellenkezett egy darabig, majd ő is visszacsókolt..
-Nem lehet. Nem szabad.-Suttogta Meli Billnek
-Nem érdekel hogy mi unokatesók vagyunk vagy nem.. Nem érdekel te ki vagy és én ki vagyok.. Mi igen is szeretjük egymást, és az érzéseinket nem nyomhatjuk el. Szeretlek.-Nézett Bill Melire KÖNNYES szemme
-Én is szeretlek...-Mondta Melinda remegve
-Akkor mi a gond? Hmm?.-Kérdezte Bill majd újra megcsókolta Melit
-Ömm ti mit csináltok?.-Léptem oda mérgesen...




Halihóó!! itt a réx.. Tom-tom rövid, és nem jó de ez van:D Komit kérek(L) Köxike Pux(K)bill dancing 2 - Photo Hosted at Buzznet

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr36465135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.05.14. 14:28:48

ááááááá bejjám ez nagyon jó rész lett lehet hogy azért mert én meg bill tod .......Xd
de szerintem nem mert ááá nem tomm ez a rész non jó úgy mint a többi:D
non cejjjjjjjjje
am télleg msnen nem tudunk dumálni csak szólok hogy szurkolj nekem mertholnap vagyis 2008.05.15 reggel fél 8 kor oltásra meek a kullancs ellen mert tod meünk nyári táborba és ott ahova megyünk ott valami betegséget lehet szerezni szal kell oltás és nem csak eggyet kapunk hanem 3 at és most lex az első:S non izgulok te is szurkolj ám és még sok mindenki kösziiiiiiii:D cejjjjjjjje mindenkit:D főleg bejámot láwolom jah és mégegyszer non király a rész:Dhuhh ez jóóó sok lettXD

Tom Kaulitzné 2008.05.14. 18:15:14

Köxike xépen...:) Szorítok neked nagyon.. nagyon... De nyugi nem fáj..:) De nektek jó h nem a mi orvosunk a ti orvosotok is:S A mienk belénk vágja a tűt.. Na de mind1..:) Ne félj:) Szorítok.. Szoríítok:) rem majd megyünk Berekfürdőre:P:D Non cejjjeee!!!!!!!! LOVE!!!!!!!! Puxka:)
süti beállítások módosítása