♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

32. rész (L)Szió..örökre(L) :(

2008. június 05. - Tom Kaulitzné

Csövíí!! Itt a 32. réx és már emg vn írva, 34-ig:P Szal rakom fel:D na cuppos. Szerííí 

 

 

 

-Igen?.-Szóltam bele álmosan
-Jól vagy?.-Kérdezte Meli és hallottam hogy aggódott
-Igen. Jól.-Mondtam
-Beszélnünk kell.-Szólaltam meg
-Nem-Nem kell.-Mondta Meli
-Tessék? Azt hittem.-Könnyeztem megint
-Akkor rosszul hitted. Csak tudni akartam hogy vagy. na mennem kell. Leteszlek. Szió..Örökre.-Mondta majd hallottam hogy szipog és letette
-Héjj.. Örökre? Neeeeeeee.-Sírtam
Hazafelé indultam majd mikor beértem Tom a kanapén ült és TV-zett. Mikor meglátott felugrott és megölelt. Majd érezte hogy elázott a pólója, :) az államnál fogva felemelte  fejem, felakpott és felvitt az ölébe.. Inettől fantázia (+18) :P
-Elköltözöm.-Mondtam lihegve
-Mit csinálsz?.-Nézett rám Tom
-Elmegyek. De velem jössz.-Nyugtattam meg
-Király. De hova megyünk?.-Kérdezte Tom
-Háát. Mondjuk menjünk egy szállodába.-Mondtam
-Oks.-Mondta Tom majd pakolászni kezdtünk

*3 hónap múlva*

A hasam is kerekedni kezdett és Melindával zóta sem beszéltem, és ma megyek majd hozzá. Tom mindig a hasam puszilgatja és vigyáz rám. Olyan aranyos! Anyuék is kibékültek Melindával és egy nap jöttek is hozzánk, de akkor nem beszéltünk. Ma megyünk hozzá, mint ahogy azt már említettem..
-Na kész vagy szivem?.-Kérdeztem Tomtól
-Igen. Csak a sapim nem találom.-Vágott kétségbe esett fejet
-Nem ez az?.-Mutattam a székre
-Wíí. Ez az. Szeretlek ugye tudod?.-Kérdezte
-Alap.-Mosolyogtam.-Na de gyerünk
-Oké.-Mondta majd elindultunk. Mikor odaértünk, Melinda kinn játszott Gombival és Scottyval.. (kutyus:D)
-Szia.-Köszöntem neki
Lassan felállt odalépett hozzám, mélyen a szemembe nézett, és megölelt..Meglepődtem de visszaöleltem neki.. Nagyon szeretem
-Sajnálom. Szeretlek Beám(L).-Mondta Meli és mosolygott
-Én is nagyon. Nem akarok még egy ilyen veszekedést.-Mondtam
-Én sem. Na de akkor kibékültünk ugye?.-Nézett rám
-Persze.-Mosolyogtam
-Bill benn van?.-Kérdezte Tom
-Ahham. Menj csak.-Mondta Meli

*Billéknél*

 -Szia Bill.-Köszönt Tom
Testvére fel sem fogta hogy újra itt van, megölelték egymást, majd beszélgetni kezdtek...
-Na mizu veled és Melivel?.-Kérdezte Tom
-Imádjuk egymást. Jajj úgy szeretem.-Mondta lelkedezve
-Na és Ti? Bea? Szokott fájni a hasa? Hanyadik hónapban van?.-Tette fel a kérdéseket Bill
-Megvagyunk. Szokott, a 3. hónapban van..-Válaszolt a kérdésekre
-El kell mondanom valamit.-Mondta Tom
-Mi az?.-Kérdezte Bill
-Mit kell elmondanod?.-Jöttem be Melivel és a hasammal:D



Helo!!!!!! megszületett..:D Na cup. Komit:P Puxedli

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr48505623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása