♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

29. rész ×x× Jajj ne hazudj ×x×

2008. május 29. - Tom Kaulitzné

 Hello! ha ezt a réxt olvasod, HALLGASD A TOKIO HOTELTŐL AZ  ICH BIN DA SZÁMOT! Puxka nektek:D

 

 

 

-Milyen nevet adjunk nekik?.-Kérdezte felém fordulva
-Ömmm.. Az egyik kislányé legyen Viki a másiké..-Mondtam majd Tom közbe szólt
-A másiké pedig Alexandra.-Mosolygott
-Hmm.. Hát jó.-Náztem rá
-Héjj mi ez a hang?.-Vigyorogtam sunyin
-Én nem tudom.-Vigyorgott Tom is
-Jah.. Biztos Billék.-Nevettem
-De hát mondtuk nekik hogy halkan.-Forgatta szemeit Tom
-Ugyan már. Hagyd őket.-Mosolyogtam, majd Tomot megcsókoltam
-Szeretsz még?.-Súgta oda nekem
-Imádlak.-Mosolygott
-Én is.-Csókoltam újra meg..
Nem történt semmi érdekes este, de reggel Melinda sírására keltem fel..
-Szia. Mi a baj?.-Estem kétségbe
-Nézdd az újságot..-Vágta hozzám majd otthagyott
Az újságban ez állt...
-Bill Kaultiz a TH énekese, és egy lány... Semmit nem tudunk az idegen lányról, csak annyit hogy barna haja van, kb 168cm.. De itt egy kép ahol nagyjából látszik az arca.. Szóval Bill mégsem meleg? Csajozik? És miért pont most? És miért az a lány? A lányról még tudjuk hogy a monogrammja, N.B.. Hát ha ezt a rajongók megtudják...De azért sok sikert Bill...
(AKINEK MEGVAN A HSM-TŐL A WHEN THERE WAS ME AND YOU.. AZT HALGASSA ITT JÖTT MEG AZ IHLET:D)
-De ez hogy lehet? Én nem is voltam Billel.-Mondtam Melinek
-Jajj.. Ne hazudj.-Húzta fel a szemöldökét
-Nem hazudok. Én neked SOHA nem haudnék. Mert téged szeretlek a legjobban.-Sírtam
-És mégis Billel voltál. Rám gondoltál? Hmm? Válaszolj.-Ordított velem
-De én nem voltam Billel. Értsd meg.-Mondtam már én is kiabálva
-AKkor az újság hazudik mi?.-Üvöltött velem
-Ne kérlek. Nem igaz! Értsd meg! Én nem csináltam semmit. Végig itt voltam..Végig. Nagyon szeretlek, és ez nem igaz.-Sírtam
-Ha szeretnél, akkor nem csinálnád velem ezt.. NEM CSINÁLNÁD!. Hagyj békén.. ÖRÖKRE.-Nézett rám megvetően és otthagyott..
Csak sírtam és sírtam, majd jött le a lépcsőn Tom, és segíteni akart...de én visszautasítottam
-Most hagyál.-Néztem rá hidegen
-De mi a baj?.Kérdezte
-Addig menj el még nem válaszolok csúnyán.-Mondtam
-Jó.. Oké. Szia.-Mondta majd sértődötten elment
-Bea.. Gyere egy kicsit.-Nézett rám Melinda
-Megyek.-Mondtam majd felálltam és mentem hozzá

 

 

 

Hellóóóóó!!!!! Na ez a réx is megszületett...:) Rem teccik komikat kérnék:D Köcce

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr73494019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www-cato-th.blogspot.com 2008.06.03. 17:42:34

tök jók a részek!és folytasd a törit!!!♥

Tom Kaulitzné 2008.06.03. 18:54:53

Köxike..Okéé:) Már csak 1 komi:P Puxedliiííí(L)♥
süti beállítások módosítása