♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

35. rész ×¤× Csak álmodtál פ×

2008. június 08. - Tom Kaulitzné

 35. rész.. Szer. És komit mert addig nem fogok réxt írni. NEM FOGOK!!!!!!!!

 

 

 

-Mit akarnak?.-Állt elém Tom takarva a nagy hasam amennyire bírta
-Héjj, Tom Kaulitzné, maga tényleg azért lett terhes Tomtól hogy híres legyen? Maga azért van Tommal hogy legyen pénze? Miért nem költözik el? Mit akar Billéktől. Melinda és Bill mióta vannak együtt? MAGA EGY KURVA. CSAK TOM PÉNZÉRE HAJT!!.-Kiabálták
Az utolsó mondatra kiugorttam Tom mögül majd emgtéptem a csajt, és mindenki elment onnan, majd hirtelen rosszul lettem, de nem estem össze, mert Tom megfogott, majd megcsókolt.:P *olvad*:D
-Nem vagyok kurva.-Ordítottam utánuk..
-Tudjuk kicsim.-Fogott le Tom
-Mit képzelnek ezek?.-Ordítottam Tommal, majd csak egy pofont éreztem.
-Ájj le Bea.-Nézett rám
-Mi volt ez?.-Sírtam majd elszaladtam
-Állj meg!.-Kapott volna el de kirántottam a kezemet, és szaladtam haza, majd Melit felhívtam hogy msot jöjjönek haza, mert Tom meg akar ölni vagy nem tudom mi van vele, de félek.. Ő mondta hogy jönnek Billel, és majd Bill beszél vele.
Bill és Meli megérkezett estére, de Tom nem volt otthon szerencsére..
-Istenem Melinda.-Öleltem meg szorosan
-Mi törént?.-Söpörte el a hajam a szememből
Majd szépen elmeséltem neki mindent az elejétől fogva...

Ugrunk..*9. hónap múlva*

Megszületet a két kislány, Viki, és Alexandra, de csak Szandi:D.. Tom rendszeresen megver, de nem tudom miért..:( Nagyon rosszul vagyok mindennap, és Meliék is egyre többet veszekednek. Így volt ez péntek reggel is..
-Melinda hol van?.-Kérdezte Bill
-Nem tudom. Elment valahová.-Mondtam miközben készítettem a lányoknak a reggelit.
Tom jelent meg a lépcsőn, én pedig gyorsan Billhez mentem, és a gyerekekhez hívtam...
-Segíts!.-Sziipogtam majd Tom odajött megpuszilta a gyerekeket, Billel lekezelt, engem pedig megcsókolt. Undorodtam tőle, de nem volt mit tenni..De ekkor megelégeltem Tomot, és beszóltam neki.
-Mit akarsz tőlem? Hmm? elegem van hogy mindig megversz? Mi a faszt ártottam neked?  És a gyerekek? Őket sem nézed? mit látnak az apjuktól. Hogy veri az anyját. Fajin apa vagy. Szemét.-Mondtam majd rámnézett és adott egy akkora pofont, hogy vérzett a szám..
-Héjj. Mi bajod van bazz? Normális vagy?.-Lépett oda Meli és Bill
-Elegem van. Szégyent hoz rám ez a ribanc.-Mondta
-Este hol voltál?.-Álltam fel
-A nőmnél.-Vágta le magát a kanapéra
-Hát szép.-Fogtam a szám
-Elmegyünk.-Mondta Bill
-Ne.. Kérlek neeeee.-Sírtam
-Bea, Bea? Kicsim jól vagy?.-Simogatott Tom
-Mi történt?.-Ültem fel, és hallottam hogy sír valamelyik gyerek..
-Csak álmodtál..-Mondta

 

 

 

 Hello!!!! Na megszületett... Cuppos nektek.. KOMÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr55510214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.06.09. 20:59:14

jujj én most nem igazán értem h most azt is álmodtad h Tom ver?vagy mi:$(am lehet h csak azért nem fogtam fel mert este van és hulla vok...)de am jók a részek(: cupp

melii:D (bill fan) 2008.06.09. 20:59:57

HÚÚÚ BEJJJA ÉN MEG MÁR TÉLLEG ELHITTEM HOGY IEN ROXBA LETTÜNK ÉS PONT A HURTOT HALGATTAM HÚÚÚ ÁÁÁÁ DE SZERENCSÉRE MÁR AZ UTOLSSÓ KÉT SORRA MEGNYUGOTTAM NAYGON KIRA LETT SZERÍÍÍ PUxx

Tom Kaulitzné 2008.06.09. 21:02:28

A pofont nem álmondtam akk kaptam egyet, de a versét, azt álmodtam, :D Rem már képbe vagy:D ha nem majd msnen elmondom:D Nyugíí Meli.., Ez a lényeg:P Am köcce a komikat csajok. cupp
süti beállítások módosítása