♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

44. rész ::Ann?::

2008. június 26. - Tom Kaulitzné

Na tessék. Vixxatértem:D xD.. Itt a 44. réx.. Nagy cupp.. Komiií:D

 

 

 

 

-Ann?.-Kezdtem ideges lenni
-Tomi baba?.-Nyálaskodott
-Táncol...-Mondtam
-Megkeresem.-Mondta
Már álltam volna fel de Meli lefogott..
-Nem érdemes.-Nézett rám, majd visszaültem
-De ha csinál valamit Tommal, kinyírom.-Ültem le vissza mérgesen
-Jött a kedvenc számom, majd Tomot kerestem hogy táncoljunk, de akkor Tom, már Annel, igen csak összemelegedett
-Ehh.. Mit képzelsz te ribanc?.-Téptem el Tomtól
-Nyugii. Táncolnuk.-Csókolt meg Tom
-De ez a kedvenc számom.-Néztem Tomra
-Takarodj innen.-Lökött el Ann
-Kicsim, mindjárt megyek.-Mondta Tom majd tovább táncolt
-Hát jó. na csá.-Mondtam majd Rickybe ütköztem
-Héjj héjj, mi van?.-Állított meg mert látta hogy sírok
Nem szóltam semmit csak megöleltem, és szorítottam magamhoz...

*Eközben Billéknél*

-Figyi Bill. Kimegyek egy kicsit  amosdóba. Addig nyugottan menj táncolni, de semmi tapi meg csók.-Osztotta ki
-Okéé.-Mosolygott Bill, majd eltűnt a tömegbe
-Gyere táncolni.-Húzta be egy csaj, pont Tomék mellé
Bill látta hogy Tom már Ann-t csókolgatja ezért lábonrúgta mire Tom abbahagyta és észbekapott hogy én hol vagyok..
-Bocs... Mennem kell.-"Dobta" el Annt
-Héjj. Búcsúcsók?.-Lett szomorú
-Jajj, hagyál.-Mondta Tom majd a kijárathoz indult
Mikor meglátott Ricky karjaiban, mérgesen elindult majd behúzott egyet Rickynek
-Hagyd békén a csajom, te szemét.-Mondta majd én oda álltam és adtam Tomnak egy pofont
-Most mi van?.-Nézett rám értetlenül
-Gyere kifelé.-Ordítottam majd kiráncigáltam





 

 


 Na halii.. Kicsit rövid, de ez van:D xD.. Puxedlííí.. szerííí

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr82540662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyky 2008.06.26. 20:22:27

Nagyon jó,rövid igaad van :D

Tom Kaulitzné 2008.06.26. 22:52:42

:DKöxíí.. Majd holnap lex hoxxab. szeríí(L)
süti beállítások módosítása