♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

46. rész ×¤× Új barátnő פ×

2008. június 27. - Tom Kaulitzné

Haliííí... Na itt a 46. réx is.. Köszönöm az előz réxnél a komikat.. Puxííííííí

 

 

 

-Ki vagy?.-Kérdeztem kicsit sem kedvesen
-Tom új barátnője.-Nyávogott
-Óóó. Értem. Bea vagyok.-Mosolyogtam de szivem szerint kivágtam volna az ablakon
-Én Nóri.-Bájolgott
-Oké. Billék?.-Kérdeztem tök természetesen
-Nem tudom.-MOndta majd kényelmesen lefeküdt a kanapén, mert látta hogy le akarok ülni..
-Elvegyem a lábam?.-Kérdezte "aranyoan"
-Maradj csak.-Mosolyogtam de már nagyon ideges voltam
-Szia kicsim.-Mentem Szandiékhoz...
-A tiedid?.-Kérdezte a csaj Tomot miközben pakolta le a pezsgőt
-Neeem. Nekem még nincs gyerekem, és nem is akarok..-Hallottam Tomot, mire felálltam Tomhoz mentem és meg akartam pofozni de a csaj elé állt..
-Takarodj te ribanc.. Most.. Tom ez a két kislány a te gyereked.. Hogy tagadhatod meg őket? Ha? Hogy? Ők szeretnek, de úgy látom te nem őket. Menjél a kurváddal.. Utállak.-Üvöltöttem, majd neki estem a csajnak..
A nagy ordításra Bill és Meli is lejött, majd engem Bill, Nórit, pedig Tom fogta le..
-Nyugi kicsim.-Csókoltam meg Tom Nórit
-Kicsim? Igeeen? Miért hívod őt úgy? engem hívsz úgy.. Vagyis hívtál.-Mondtam még mindig kapálózva Bill karjaiból
-Nyugodj meg kérlek.-Állt elém Melinda
-Jó. Megnyugszom.-Ültem le-De vigyétek innen ezeket. Megtagadja a saját gyerekét? Ht milyen apa ez? Hmm?
-Semmilyen. De nyugodj meg..-Mondták
-Óó.. maradjatok csak én megyek Rickyhez!!.-Mondtam gúnyosan..(A csuklószorítót ne nézdd...:)
-Hova ilyen lenge öltözékben?.-Kérdezte Melinda
-Rickyhez megyek.-Néztem rá, majd az ajtóból visszapillantottam, és Tom úgy bámult hogy majdnem kiesett a szeme...






Hát ennyi volt...Remélem teccik :P.. Komíí.. puxíííí

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr55542345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.06.28. 09:33:52

szijóóóó non kira lett a réxed tegnap bocsika hogy nem tuttam elolvasni csak hát tod....:)
szeríí non de most elolvastam :)és nagyon kira lett ügyi vaygolo így tovább:) köcsög tom:@

Tom Kaulitzné 2008.06.28. 11:12:55

Köszike.. Semmí baj, megértem ;). Puxííí... Hát jah ..Köcsög Tom:@:D xD
süti beállítások módosítása