♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

~~ Bevezető ~~

2008. április 28. - Tom Kaulitzné

Sziasztok... Írok egy rövid kis unalmas bevezetőt -.-":D

Valóságban: A nevem Beáta de csak Bea vagy Bejja:) 14 éves vagyok, és szeretem a TH-t (logika:D) de főleg Tomot... Más "EMO"-s zenekarokat is szeretek... Félek sokmindentől aki ismer tudja:D...Szeretem az EMO stílust de nem úgy hogy vagdosom az ereimet.. Nem drogozok, nem cigizek az italról most szokom le.. Csak vicc volt:D xD..:) Van egy unokatesóm akit Melindának hívnak...Nagyon szeretem, de hogy ő.. az más tészta.. Na de hagyjuk:D.... Ő is benne lex a storyba.. ő is 14 éves....Ő nem fél semmitől.. Na jó egy vkitől:D Eriktől xD.... Ő sem iszik és nem is cigizik.. Szerencsére...Nah ennyi lenne a valóság...Jöhet a story...

Storyban: A nevem szintén Bea lex, de 17 éves leszek... ugyan úgy Melinda is 17 éves lex... Görögországba lakunk, majd.. Van egy kutyink meg egy cicánk... Anya koncert szervező vagy mi?:D Apa pedig Németbe dolgozik egy cégnél.. Ő a főnök.. Melinda és én terméxetesen tesók vagyunk...:) A storyban lexnek érzelmek, veszekedések, békülések, netán verekedések...:D Na sok puxka és rem olvassátok.. Komikat várok ezerrel:Dxd Na szijasztok..

Köcce hogy elolvastad ezt az uncsi kis befezetőt:)... Szerintem réx holnap lex...De lehet hogy ma:) Puxka

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr25445568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása