♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

4. rész // Mersz vagy felelsz? //

2008. április 29. - Tom Kaulitzné

 4. Réx amint látod.. Szeretnék komit kapni és ha nem nagy gondd hirdetheted akárhol.. Ha van myviped ott is(L) Köxike... Puxedli...

 .

 

 

-Ki vagy?.-Kérdeztem
-Bill vagyok. Bejöhetek?.-Kérdezte Bill
-Persze.. gyere.-Mosolyogtam
-Szép szoba.-Lépett be
-Köszi.-Mondtam majd fura érzésem lett
-Valami baj van?.-Kérdezte majd leült mellém az ágyra
-Nem semmi. Meli hol van?.-Tereltem a témát
-Tommal dumál.-Mondta
-Ja oks.-Nyugodtam meg
-Ez mi?.-Kérdezte és egy képre mutatott
-Ömm semmi.-Mondtam majd eltettem a képet
-Mi volt az?.-Nézett rám aranyosan
-Az igazi anyukám.-Mondtam majd megjelent az első könnycsepp
-Jajj Bocsánat.. Nem tudtam.-Mondta Bill és átölelt..
Nagyon jól esett az ölelése, és szerintem nagyon rendes gyerek ez a Bill :D xD
-Erre van most szükségem. Hogy valaki támogasson.-Mondtam mosolyogva és megpusziltm Billt de véletlenül a szájára ment a puszi
-Bocsi.-Pirultam el
-Semmi baj.-Mosolygott
-Megnézem mit csinál Melinda Tommal.-Álltam fel és kimentem
Bill csak nézett utánam... Nem tudta ő sem hogy most mi van..
-Mit csináltok?.-Kérdeztem
-Dumálunk.. Tilos?.-Kérdezte Tom
-Héjj nyugi van haver..-Néztem rá mérgesen
-Nyugiba vagyok baby.-Kacsintott rám
Lejött Bill is és mögém jött. Nem látták a többiek hogy mit csinál mögöttem.. (NEM AZT:O)
Megfogta a kezem én hátra néztem és rám mosolygott
-Mit csináltok?.-Nézett Tomékra
-Ti megbeszélitek hogy mit kérdezzetek?.-Érkeztek kerek szemek Melitől O.o (ömm.. fogalmazni tudni kell x)
-Nem.-mondtuk egyszerre és nevetni kezdtünk...
-Na akkor ha már mind a négyen itt vagyunk.. nem csinálunk valamit?.-Kérdezte Tom
-De oké..Játsszhatunk üvegeset..-Vetette fel az ötlelet Bill
-Jó.-Jött a tömör válasz
-Na én kezdek.-Ültem le
-Jó.-Mondták a többiek
Melindánál állt meg az üveg...
-Mersz vagy felelsz?.-Vigyorogtam
-Felelek.-Válaszolt félve
-Kit választanál? Bill vagy Tom?.-Mosolyogtam
-Uhh nehéz.-Pirult Melinda
-Na?.-Vártam a válaszát
-Bill.-Mosolygott
Le fagyott a mosoly az arcomról de tovább játszottunk...Tom pörgetett és rajtam állt meg az üveg..
-Mersz vagy felelsz?.-Kérdezte kaján mosollyal
-Felelek.-Mondtam
-Van még Adriennen kívül anyád?.-Nevetett Tom.
Felálltam és sírva szaladtam el ugyanúgy Melinda is..
-Mi baja van?.-Nézett Tom Billre
-Hülye.-Mondta Bill majd utánunk jött



Na hogy mi volt a kövben kiderül. ha olvasod..:) Puxedli

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr2446497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolcsika · http://miesok.blog.hu 2008.04.30. 10:33:48

cijja! non kirra az ujj rész! non ügyi vagy ja és mégegyszer köcce a zenét... puxxaa =) VÁROM A KÖVVIT
!!!!!!!

Tom Kaulitzné 2008.04.30. 10:36:17

Köxikeee:) És nincs mit..:) Csak kicsit elhalkul de attól jó:) Puxedli:)

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.04.30. 12:33:51

szijja!jó lett ez a rész is pux

Tom Kaulitzné 2008.04.30. 12:41:54

Köxi cato.. are vagy:) Puxka
süti beállítások módosítása