♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

37. rész 2 év telt el

2008. június 13. - Tom Kaulitzné

37. réx.. Király.. Puxedlii

 

 

 

-Jajj. Úgy féltem hogy nem örülsz majd.-Sírt Meli és Billhez bújt
-Nyugi. Imádni fogom.-Nyugtatta

*Ugrunk*

2 év telt el, és még együtt vagyunk. Kisebb nagyobb veszekedések azért vannak, de Tom megtanulta mi az a szerelem.:) Megszületett Meli kisbabája is, ő fiú lett, és Gábornak hívják :P.
Egyik reggel hallottam hogy veszekednek a kicsik..
-Add vissa.. Hallooood.-Kiabált Viki
-Nyeeem. Enyéém baba.-Nyújtotta ki nyelvét Szandi
-Majd én jendet tesek.-Állt közéjük karba tett kézzel Gabi
-Mit csináltok?.-Kérdeztem
-Ömm. Csak vesekedünk. Mejt ez az én babám.-Mondta Viki majd kikapta Szandi kezéből a babát és elszaladt..
-Sziasztook. Szija kicsikém. Mi a baj?.-Lépett be Tom a nappaliba
-Ejvette a játékomat.-Szipogott Szandi
-Gyere. Itt egy másik.-Mondta Tom majd megpuszilta Szandit
-Szia kicsim.-Jött oda hozzám
-Hello. Meliéket nem láttad?.-Kérdeztem
-Alszanak. De Gabi az kikészít.-Húzta fel a szemét
-Jajj. Nyugíí. Szerintem a csajok, rosszabak.-Ültem le
-Gyere ide.-Ült le mellém és maga mellé húzott a székkel:D
-Szünet kéne.-Mondta ki
-Micsoda?.-Könnyeztem
-Szünet kéne. Tudod, hogy gondolkodjak. Szeretlek nagyon, de nekem is kell élet. Gyerek mellett, nem lehet.-Mondta majd felállt és ott hagyott
Mire felfogtam, addig Tom már messze járt. Egy lányhoz ment. Akit Petrának hívtak. Becsöngetett a kapun, majd felfelé vette az irányt..
-Már vártalak.-Csókolta meg Tomot
-Kezdjük.-Mosolygott Tom
-Király.-Nevetett a csaj, majd innen fantázia 18-as karika:D
Én otthon ültem, sírtam mikor odajött hozzám Szandi és Viki.
-Mi a baj anya?.-Kérdezték
-Semmi.-MOndtam kicsit mosolyogva
-Akkor jó.-Ugrottak az ölembe
-Na mit csináljunk?.-Kérdeztem
-Apa hol van?.-Lettek szomorúak
Eközben Tom a csajnak nyomta, és mikor végzett elindult haza..
-Nemsoká itt lesz.-Mosolyogtam ahogy csak tudtam
-Sziasztok.-Lépett be
A két lány szaladt Tomhoz és csak úgy ölelték őt..
-Hol voltál?.-Kérdeztem






Na elég ennyi:D Cupp. komi

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr43518208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melii:D (bill fan) 2008.06.13. 13:45:29

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ DE NAGY FASZ EZ A TOM :@ LEÜTNÉM A HEJEDBE BEJJA CSAK LÁSSAM MEG .......:DSZERÍÍÍ NAGYON SZUPCSIIII A RÉXEK CUPPPANTÓS

Tom Kaulitzné 2008.06.13. 13:51:14

:DXD LOL KÖCCE MELÍÍÍÍÍÍÍM(L) LEX EZ MÉG ÍGY SE :D NA CUPPOS. SZERÍÍÍÍÍ MELIIIIIIIII

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.06.13. 21:50:05

jó lett arész de kicsit elkeserít ez a Tomos dolog...:S deam nagyon jó(: cupp

Tom Kaulitzné 2008.06.14. 06:47:33

Köszike!! De a köviben, majd meglátod mi lex, meg az az utánban, ha még írom:D Na cuppos(L) Szeríí

Kyky 2008.06.14. 13:06:45

Jó lett ez is meg a többi is amit írtál xal számíts még mindhez 1 komit kivéve az elsőhöz mer ahhoz írtam :)

Tom Kaulitzné 2008.06.14. 14:47:28

Köszikee:) are vagy. Puxedli:D
süti beállítások módosítása