♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

9. rész ¤ Segítettél ¤

2008. április 30. - Tom Kaulitzné

Na hy... Rem teccik és majd kapok komit.. Puxedli

 

 

 

-Állj meg..-Kiáltottam utána
-Minek?.-Fordult velem szembe
-Mert beszélnünk kell...-Néztem a szemébe
-Mondd.-Mondta hidegen

*Melindáéknél*

-Huhh összezavarodtam.-Nézett Meli
-Én is nyugi.-Mondta Bill mosolyogva
-Nem csinálunk valamit? Bea elvan most Tommal.-Nézett Bill Melire
-De.. Na mit?.-Kérdezte Melinda a fejét vakarva
-Ömm séta?.-Vetette fel ötletét Bill
-Az jóó.-Ugrált Melinda...
-Na öltözz kislányom...-Mondta Bill nevetve
-Igen apuu.-Váltott hangot Meli
Nagy sokára készen lettek és sétálni kezdtek. beszélgettek erről-arról..Ami eszükbe jutott..
-Bemegyünk ide?.-Kérdezte Meli egy pizzázóra mutatva
-Oké.-Mondta Bill és már bent is voltak:)

*Vissza hozzánk*

-Na akkor.-Kezdtem bele
-Igen?.-Kérdezte
-Menjünk a parkba ott le tudunk ülni.-Mondtam és Tom szótlanul követett..
-Na akkor az van hogy.. Billt nem szeretem.. Azt súgta a fülembe hogy akarlak... És felültetett az asztalra... Nekem jelentett a csók valamit..-Hajtottam le a fejem
-Hát pedig nem úgy néztél ki.. De mindegy..
-Bocsánat.-Mondtam majd a könnyeim hullani kezdtek
-Semmi baj. Én is bocs h le lotyóztalak pedig nem vagy az.-Mosolygott Tom
-Köszönöm.-Néztem rá
-Nem én köszönöm.. Segítettél...-Mondta Tom
-Miben?.-Kérdeztem
-Hagyjuk.. A lényeg hogy itt vagy.-Ölelt át
-Gyere menjünk.-Álltam fel
Sétáltunk és séta közben hirtelen megfogta a kezem.. Kicsit meglepődtem de ő is.. de aztán nem zavartattuk magunkat tovább...Tomékhoz mentünk aludni mert azt htitük Meliék alszanak...
-Hol alszol?.-Nyitott be Tom a házba
-Ömm veled.-Mosolyogtam
-Szupeer.-Nevetett Tom kajánul
-Toom.-Néztem rá mérgesen..
-Csak vicc volt.-Szomorodott el
-Jó.. oké.-Mentem oda hozzá megfogtam a kezét, és megpusziltam... De Tom hirtelen megfordított és a nyakam kezdte el puszilgatni..
-Elégh..-Szóltam rá és abba hagyta
-Bocsi.-Mondta majd leült az ágyra és TV-t kezdett nézni...Melindának írtam egy sms-t hogy ne aggódjon mert jó helyen vagyok:)


*Billéknél*

-Indulunk?.-Kérdezte Bill
-Aham.. Nálam alszol? Bea Tommal van.-Vigyorgott Melinda
-Aha.. Persze.-Mosolygott Bill
Hazafelé indultak ők is és amikor megérkeztek elmentek fürdeni...(külön)...
-Alhatok nálad?.-Kérdezte Bill aranyosan
-Na gyere.-Emelte meg Melinda a takarót:)
-Ez aaaz.-Bújt be Bill
10 percig beszélgettek majd aztán álomra hajtották a fejüket..:) Reggel szarakodtam a zárral Tommal együtt:D xD

Ne elég ennyi:D Ez hoxxú lett.. Hmm..Komit kérek xépen:)Puxka(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr36448516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.05.04. 11:28:13

non jóóóóóóó lett ez a réx is tom hogy csak egyet teszel fel de lécccccccccccccccccccccccci ...........:D

Tom Kaulitzné 2008.05.04. 11:41:57

Köxönöm:)(L) Igen 1et texek fel.. Még meglátom mi lex:):D
süti beállítások módosítása