♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

11. rész *-* Ennyit ért? *-*

2008. május 01. - Tom Kaulitzné

Helloka:) Megszületett a 11. réx is:) Léccike.. Komizzatok:)Sokat(L)






-Bocs egy pillanat ki kell mennem a mosdóba.-Mondtam Tominak majd elindultam
-Oké.-Mondta
-Szia Tom.-Léptem hozzá karba tett kézzel
-Áhh hello.-Mosolygott Tom
-Gyere egy kicsit.-Néztem rá
-Bocs baby egy pillanat.-Mondta a csajnak és szájon csókolta
-Ennyit ért a csók? A tegnap?.-Kérdezte könnyes szemekkel
-Ömm.. Én.. Nem.-Magyarázkodott
-Hagyjuk.-Mondtam majd összeszedtem a cuccom és se szó se beszéd ott hagytam
-Bocsi mennem kell.-Léptem oda Tomihoz és két puszival elköszöntem
Nagy nehezen Billt és Melit is megtaláltam majd mondtam hogy elmegyek..Meglepődtek hogy miért.. kérdezték is de mondtam hogy csak a fejem fáj..
Mikor hazaértem leültem az ágyra és sírni kezdtem. Nem tudtam mi van velem, egy fiú miatt sem sírtam eddig, de most itt van Tom... Szeretem.. Vagy mégsem? Dehát egy másik lánnyal volt.. De nem vagyunk egy pár..Ezeken járt az agyam mikor nyitódott az ajtó és Tom lépett be rajta...
(Hallgasd a Geh-t amikor innentől olvasod:)
-Szia.-Köszönt
-Csá.-Morogtam
-Mi bajod van?.-Nézett rám
-Semmi.-Motyogtam
-Szerintem fejezd be, mert nem vagyunk egy pár és azt csinálok amit akarok.-Emelte fel a hangját
-Velem te így ne beszélj. Ha nem költözünk ide nem látom a mocskos pofád és nem foglak így szeretni.. Imádni. A csók nem jelent neked semmit... SEMMIT.-Ordítottam sírva és felszaladtam a szobámba
Tom egy pár percig fel sem fogta mivan de aztán mindent megértett.. 2 perc múlva kopogtattak az ajtómon...
-Bejöhetek?.-Nézett szomorúan
-Nem.-Mondtam majd felálltam és bezártam az ajtót
Lehajtott fejjel elment én pedig néztem a plafont és gondolkodtam.. Megint kopogott valaki...
-Tom mondtam hogy hagyjál.-Kiáltottam ki
-Meli vagyok.-Mondta Meli megrémülve
-Jah bocs.-Mondtam majd mentem kinyitni az ajtót
-Mi a baj?.-Nézett rám és megfogta a kezem
-Elárultam neki hogy szeretem, és hogy imádom.-Mondtam
-Mi? Szereted Tomot?.-Nézett a szemembe
-Imádom.. Nagyon.... Annyira rossz volt látni egy lánnyal.-Ültem le az ágyra
-Ne félj.. Nem lesz semmi baj...Ő is szeret csak beszéljétek meg.-Mondtam Melim♥
-Nem érdekel. Nem járunk azt csinál amit akar. Szabad ember.-Mondtam majd Melinda felállt és elment..Nem haragudott meg csak elment...Én is indultam fürödni, de hallottam valamit...
-Tetszik? Netán szereted?.-Hallottam Bill hangját
-Nem tudom. Amit mondott... Azt hittem megszakad a szívem.. Azt mondta imád és szeret.-Mondta Tom
-Szerezed meg haver.-Mondta Bill majd elindult az ajtó felé, én pedig elszaladtam..
Mentem volna Melihez de mikor benyitottam a szobába Melinda és Bill csókolózott...
-Ömm bocsi.-Vörösdtem
-Semmi baj.-Pirultak ők is
-Ti jártok?.-Kérdeztem
-Aha.-Adtak egymásnak egy csókot
-Mikor óhajtották volna bejelteni?.-Kérdeztem csípőre tett kézzel.
-Holnap ebédnél.-Néztek rám
-Okéé.-Mosolyogtam
-Akkor sziasztok. Jóéjt.-Mondtam majd kiléptem a szobából
Jött velem szembe Tom de még csak rá sem néztem, de ő elkapta a karom magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt...Ellenkeztem egy ideig, de aztán én is visszacsókoltam.. Miután észbe kaptam ellöktem magamtól, és megpofoztam
-Hagyj békén.-Mondtam az arcát fogó Tomnak (Fogalmazás: Király x)
Nem szólt semmit csak bement a SZOMBÁMBA!! és becsapta maga mögött az ajtót...
-Az az én szooobám.-Ordítottam mire kinyitotta és ezt mondta
-Szeretlek...



Remélem teccet mer ha nem?..:@:D Csak vicc.. Na komot kérk.. Puxedli:)

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr4449755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tosio · http://tokiohotel18.felett.gportal.hu 2008.05.05. 22:44:53

Aranyosak a történeteid. Köszönöm, hogy benéztél az oldalamra;)

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.05.06. 08:13:11

szijja bejjám am most beteg vok vagyis hogy most épp kedd van és 8:11 kor írom ezt neked nemsokára meek majd az orvoshoz tom hogy megkapod majd ezt az üzit :D am és csak déléelőtttt tok gépezni és sajna nem tudunk msnezni:( amúgy pedig non jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó a rész:D

Tom Kaulitzné 2008.05.06. 16:35:33

Köxönöm Tosio... Hmm.. nm:) Jajj Melim gyógyulj meg hamar..:( És nem tudunk bexélni sem?:( Ohh:S Na nem baj, és köxííí
süti beállítások módosítása