♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

22. rész łł Bill Kaultiz.Trümper łł

2008. május 21. - Tom Kaulitzné

Hello!! Kifogytam a komikból.. És addig nem akarok réxt írni míg nem tom mien.... Szal ide vagy az előzőhöz vagy akárva mehetne komi:D Köxxenet:P (L)..Na de itt a 22. réx:D

-Bea? Majd megyünk táncolni?-"Lépett" oda hozzám Tom
-Persze kicsim.. Csak először be kéne mennünk.-Mondtam majd Tom hirtelen megcsókolt.. ez volt az első csók amit tőle kaptam. Vad, érzéki, és szenvedélyes... Jól csókol :P
-Nah ha befejeztétek a csókcsatát jöhettek.-Mondta Meli és kinyitotta a kocsi ajtót
-Friss levegőő..-Hülyült Bill
-Dili.-Motyogtam
-Mi?.-Meresztette szemeit
-Semmi.-Nevettem
-Na gyerünk.-Mondtam
Bementünk, leültünk, és kértünk inni amit a pincér sikeresen Billre borított...
-Maga normális?.-Lázadt Bill
-Bill Kaulitz? A Tokio Hotelból?.-Nézett nagyot a kiscsaj
-Igen az..És mit jelentse ez?.-Mutogatott Bill a nacijára
-Bocsánat.. Elkiséri valaki a mosdóba.-Idegeskedett a kiscsaj
-Hát az jó lesz.-Mondta Bill morcosan
-Nyugi szivem..-Mosolygott Meli
-Próbálok...-Nézett lefelé
-Hmm maga Bill Kaulitz?.-Jött hozzánk egy 18 éves körüli csaj...-A nevem Kitty
(Kitty: Hosszú barna haj, barna szem.. 170 cm, 56 kg... Fehér miniszoknya, fekete topp.. magas sarkú csizma..:S)
-Igen.. Jó lenne ha a mósdóba vezetnél.-Utasította Kittyt Bill
-Jó-Jó gyere utánam.-Mosolygott a lány
Melin láttam hogy egyre idegesebb, de nem szóltam semmit, hogy "nyugi" vagy "semmi baj"... Inkább hagytam, mert még én kapok...

*Billéknél*

-Na gyere, kimossuk azt a csúnya foltot.-Mondta Kitty, és Billnek az övét kezdte el leszedni..Egy ideig Billnek nem jött be, de aztán elengedte magát, és ő is benne volt a "kis játékba"...
-Gyere Bill már csak az alsó naci van hátra.-Mondta Kitty, mire Melinda berontott
Nem szólt semmit, hanem Billhez odament és jól pofon vágta...Könnyes szemmel elrohant ki a discoból...
-Héjj hova-hova?.-Ütközött belém
-Bill megcsal azzal a Kittyvel, vagy kivel...-Bökött a fejével Meli hátra
-De..Mi? Bill.-Gurultam be..
-Na mentem.. Szia.. Szeretlek...-Puszilt meg majd eltűnt...
-BILL KAULITZ-TRÜMPER..-Lepődött meg és én is magamon... De nem érdekelt Meli volt a középpontban most...
-Mi van Nagy Viktória?.-Ordított rám, a mosdó kagyló fölül (értelem:D)
-Mit csináltál Melimmel?.-Ordítottam még mindig..
-Sajnálom..-Nyögte ki majd Tom rontott be


Halika!! Na ennyi lenne... Rem teccet.. Komit léccike:P Köxxe:)

Kaptok képet is és animációt is :P

Kattints a képre a teljes mérethez!

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr92480660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

..Karol..xD 2008.05.21. 19:33:53

Tökjóó..ügyesvagy..!!
.szrtlk.

Tom Kaulitzné 2008.05.21. 21:19:25

Köxönöm..xépen:)(LL) Szeríí van:)(LL) ♥-...
süti beállítások módosítása