♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

23. rész >< Magadnak köszönd >

2008. május 22. - Tom Kaulitzné

Haleeee:) Itt a 23. rész:) rem teccik és lex komi is:D Puxedli nektek. A TH legyen veletek:D

 

 

 

-Normális vagy haver?.-Ugatott Tom :D
-Bocs, de Kitty...-Hajtotta le a fejét
-Hagyjuk.. És most szépen bocsánatot kérsz Melindától.-Löktem ki mindkettőt
Tom nem vol részeg de józan sem.. Mire hazaértünk egy alvó Melindát találtunk a kanapén. Én vettem észre mivel ráültem, mocorgott aztán aludt tovább...
-Bill? Jól vagy?.-Simítottam meg a hátát
-Igen. De nagyon rossz.-Nézett lefelé
-Magadnak köszönd.-"Osztottam" ki
-Tudom.Tudom..Segítenéél?.-Nézett rám *szépennéz*:P:D
-Bill.. fejezd be ezt a nézést..-Fordultam el karbatett kézzel én meg ahogy forogtam ő úgy körözött mellettem...
-Állj le.-Mondtam emelt hangon
-Hát ha nem. hát nem. Foglalkozz csak a Tomikával. Te sem láttad mikor a másik pincér csajjal "összemelegedett".-Mondta Bil gúnyosan majd elment
-Tom...-Gurult le egy könnycsepp az arcomon
-Szija Kicsim.-Jött le a lépcsőn
-Hagyjál békén. Menj vissza a pincér nőcskédhez..-Vágtam a fejéhez, majd bezárkóztam a szobába...
Tom mire felfogta ezt az egészet elkellett hogy teljen 5 perc..:D Aztán fogta magát és felszaladt a szobámhoz.
-Bea. Én vagyok. Engedj be.-Kérlelt
-Nem érdekelsz. Hagyjál békén.-Mondtam
-Ha nem engedsz be betöröm.-Fenyegetőzött
-Nem érdekel.-Sírtam
-3..2..1..-Számolt vissza
De eközben én már nyitottam volna, és amikor nekiszaladt az ajtó nyitódott, és Tom hatalmas erővel nekiment az üvegasztalnak ami eltört, de Tomnak nem esett baja..

*Közben Billéknél*

-Enegdj be kérlek.-Kérlelte Bill
Melinda nem szólalt meg, csak egy papírt és egy tollat ragadott majd írni kezdett...




Szejjasztok:D Rem teccet a 23. réx:) Kép.. Egy kis változatosság:D Szeri(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr74482440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása