♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

24. rész #* LeVeLeK #*

2008. május 23. - Tom Kaulitzné

Na halee!! EZT FONTOS ELOLVASNI!!!!!!! Amikor a levelket olvassátok hallgassátok a Geh-t.. KÖXÖNÖM!! (L)

 

 

 

-Nem akarsz beengedni?.-Kérdezte Bill
De Melinda nem válaszolt csak írta a levelet..Nekem is és Billnek is...

Kedves Bea!

Hát ide jutottunk.. Elmegyek.. Haza Görögországba.. Nézek egy hotelt és ott elleszek.. Nagyon szeretlek, szerintem te is tudod... Épp a levelemet írom és Bill zörget.. De nem engedem be. Este megyek, de amire megkapod ezt a levelet szerintem a repülőn fogok ülni. Na tessék Bill elment. Nem zörget már...Szerencsére... Annyira sajnálom.. Elmegyek
te pedig légy boldog Tommal. Habár tudom ti is összekaptatok de próbáljatok kibékülni..Szeretlek nagyon! Sajnálom

U.i:Kérlek vigyázz Billre
Puszi: Melinda

Kedves Bill!

Mivel is kezdjem? Talán azzal hogy szeretlek.. Megszakad a szívem itthagyni téged és a többieket.. Mert imádlak.. Bármi is történjék én várok rád.. Örökké. De egyenlőre haza megyek Görögbe.. Beának is írtam már egy levelet, és ez most a Tied! Csak te olvasd el! Na de azért Beának is megmutathatod. Ha te ezt a levelet megtalálod akkor én már otthon leszek. Szerintem. Amíg te beakartál jutni hozzám, én addig a levelet írtam..És most itt tartunk. Elmegyek, és ezen nincs mit hezitálni. Szeretlek

U.i: Kérlek vigyázz magadra.. Kérlek! Ne csinálj semmi őrültséget! Őrülten szeretlek kicsim!!
Puszi:Melinda :(


Ekkor megláttam Melindát lejönni a lépcsőn, 3 nagy bőrönddel...
-Hát te?.-Kérdeztem kerek szemekkel
-Haza megyek.-Mondta majd elindult kifelé
Én húztam egy bőröndöt ő meg kettőt...Sírtam. Igen. Sírtam. Nagyon szeretem, most meg elmegy és itt hagy velük..
-És most mi lesz?.-Szipogtam
-Elmegyek. De ne félj visszajövök...Hidd el.-Mosolygott
-Hát jó.. De ha nem jössz vissza.-Mondtam
-Nyugi. Hidj nekem. Szeretlek.-Nézett rám könnyes szemmel majd elindult
Könnyes búcsú után bementem a házba fel a szobámba ahol megtaláltam a levelet... Gyorsan felkaptam és olvasni kezdtem.. Majd Bill rontot be hozzám és a falnak nyomott majd folytogatni kezdett....



 


Halihóó!!! itt a 24. réx:) Komit kérek.. Puxedli

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr49484609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása