♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

25. rész Ł$ Elveszítjük... Ł$

2008. május 23. - Tom Kaulitzné

Sziasztok:) Itt a 25. réx. Kicsit szomorú lex, de... Na mind1:) Komit kérek:) 

 

 

 

-Engedj el.-Fulladoztam
-Miért hagytad elmenni?.-Ordított
-Ere..eressz.-Nyögtem ki majd összestem
-Bea.. Beaaaaa.-Ordított majd Tomot hívta gyorsan Tom meg a mentőt
-Mit csináltál te hülye?.-Üvöltött Tom
-Csak..csak.. Itt a mentő.-Nézett ki Bill az ablakon terelve a témát
-Nem zártuk le.-Nézett Billre közben pedig a kezemet fogta Tom
-Engedjenek.-Mondták a mentősök
-Sürgős.-Mondta az egyik.Tom csak szúrós pillantásokkal, nézett Billre, majd megjelent az első könnycsepp..
-Sajnálom.-Borult térdre Bill.-Nem akartam
-Jönnek vele?.-Kérdezték
-Igen.-Mondták egyszerre az ikrek
-Akkor gyerünk.-Mondta a mentős
Beértünk a kórházba, majd az orvosok, bevittek egy kórterembe és ilyen szarokat tettek rám :P xD
-Belehet menni hozzá?.-Kérdezte Bill
-Igen. De egyesével.-Mondta az orvos akinek a neve Pete (ejtsd: Pít :)
-Köszönjünk. Menj be.-Nézett Bill Tomra
-Oké. Kössz.-Mondta halkan majd bejött hozzám
-Szia szerelmem.. Sajnálom hogy másik lánnyal voltam. Hisz szeretlek téged.. Nagyon..Nagyon.-Sírt Tom nagyon
Igen a nagy Tom Kaultiz sír. Megrázta ez az egész... De hirtelen sípolni kedzett a gép és Tom rohangálni kezdett orvosokért.. Bill is megrémült, de ült csendben a széken...
-Elveszítjük..Újra éleszteni..3.2.1...-Számolt vissza az orvos
-Bill.-Rohot oda Tom testvéréhez és jó szorosan megölelte...
-Sajnálom.-Sírt Bill
-Mit csináltál vele?.-Kérdezte Tom
-Kaptam egy levelet Melitől. És nem szólt Bea hogy elmegy... Haza Görögbe. Én meg neki estem és folytogatni kezdtem.-Ült le Bill
-Te hülye vagy bazd meg. Ha meghal mi lesz? Hmm?.-Ordított vele
-Már elnézést de ez egy kórház.. Ne zavarja a betegeket.-Mondta egy nővér majd Tom lenyugodott és leült a helyére.. Ekkor egy orvos lépett ki a kórteremből, majd megszólalt...




 

Hogy mit mondott a doki? A kövből kiderül..:) Puxedli(LL)

Durch Den Monsun klipp(részlet)

egy kis időre ez lesz az új ikon

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr69484693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása