♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

30. rész Tessék?

2008. június 01. - Tom Kaulitzné

 Szijasztok:) Rem tecceni fog, és kérnék komit..Lécci(L):H

 

 

 

-Bocsánat.-Nézett rám
-Ööö.. Semmi baj. De akkor sem én voltam a képen. Tudod mennyi N.B monogramos él a világon?.-Kérdeztem
-Tudom.. És tényleg bocs..Sajnálom tényleg.-Mondta majd megölelt
-Jóó...Semmi baj. De akkor kivel volt Bill?.-Estem kétségbe
-Nem tudom, de ki kérdezem.-Mondta Meli mérgesen majd elment


*1 hét múlva*

Kiderült hogy a kép csak megvolt szerkesztve.. Szóval Bill nem csalta meg Melit, azóta is együtt vagyunk ám egy nap, csöngettek....
-Megyeeeeeeek.-Kiáltottam
-Szia...-Mondta egy nő és könny gyűlt a szemébe
-Jó napot. Miben segíthetek?.-Kérdeztem
-Te vagy Nagy Beáta, és a tesód Nagy Melinda? Ugye?.-Kérdezte egy férfi
-Igen.. De miért?.-Néztem értetlenül
-Mert mi vagyunk a te szüleid. És Melinek is..-Mondta "anya"
-Tessék?.-Ijedtem meg
-Igen.-Mondta "apa"
-Öööö..Jöjjenek be.-Mondtam
-Nyugodtam tegezz.-Mosolygott "apa"
-Melindaaaaaaaaaaaa.-Ordítottam
-Kiskorodban is mindig ordítottál.-Mosolyogtak
-Hmm..Lehet.-Néztem lefelé
-Itt vagyok...Anya?.-Kérdezte Meli meglepődve
-Te tudtad?.-Kérdeztem, és a hangra a fiúk is kijöttek
-Igen.Tudtam. Takarodjatok innen.-Üvöltött Meli
-Mi? Miért?.-Kérdeztem
-Mert intézetbe adtak. Csak az ő életüket nézték. Hát úgy van. Két gyerek minek kell? Na minek? Azért hogy legyen pénzük.. És elmenjenek minket meg bedugjanak egy intézetbe.. SOHA nem akarlak titeket látni. SOHA. És tünés. Ne zaklassatok minket, és Beát se..Oké?.-Vágta Meli a fejükhöz mindezt üvöltve
-De kicsim. Mi nem akartuk. Nem voltunk olyan körülménybe..-Sírt anya
-Ja. Persze.-Nézett Meli
-És ezt nekem miért nem mondtad?.-Sírtam
-Sajnálom. Nem akartam hogy rosszul érezd magad.-Nézett rám Melinda
-Hát sajálhatod is.-Néztem rá megvetően
-Megjöttüüüüüüüünk.-Kiabált az "igazi" anyám
-Szia Adri.-Mondta Viktória az anyám
-Szia Zsolti.-Köszönt Márk az apám
-Sziasztok. Elviszitek őket?.-Lett szomorú Adrienn
-Engem aztán nem. Engem nem visznek sehova. Utálom őket.-Vágta a fejükhöz Melinda
-Én meg megyek.-Mondtam kihúzva magam
-És én? itt hagysz?.-Kérdezte Tom
-Gyere velem. Jöhet a barátom?.-Néztem anyuékra
-Persze. Jöhet aki akar..-Mondta Viki
-Király.-Mosolygott Tom
-Aha. Szeretlek.-Mondtam Tomnak majd megcsókoltam
-Mehetünk?.-Kérdeztem
-Persze.-Mosolyogtak
-Várj.-Fogta meg a karom Melinda
-Mi van?.-Kérdeztem
-Maradj velem.-Nézett rám könnyes szemekkel
-Gyere. Együtt leszünk. Bill, te, anya, apa, Tom, és én.-Néztem rám mosolyogva
-De...-Hajtotta le fejét
-Kérlek.-Mosolyogtam
-NEM! ITT MARADOK, ÉS SZERITNEM JOBBAN TENNÉD HA TE IS MARADNÁL!.-Emelte fel a hangját
-Héjj.. Ne ordítozz velem, mert...-Mondtam
-Mert?.-Kérdezte
-Mert UTÁLLAK. Anyáékkal megyek, és jön Tom is.. Szia Adri, szia Peti.. Szeretlek titeket, és köszönöm, hogy itt lakhattam és felneveltetek. Szaisztok.-Pusziltam meg őket majd elmentem

 

 

 

Szióóóóó!!!!! Na itt a 30. réx!! Szeri titeket(L) Puccc(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr94497207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása