♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

34. rész ¤¤Jézusom -.-' ¤¤

2008. június 07. - Tom Kaulitzné

 Hy!! itt a 34. réx. rem tecceni fog. Komíí(L) Pux

 

 

 

-Ugy tudod hogy ma megyünk a dokihoz?.-Kérdeztem tőle
-Igeeen.-Ugrált
-Jézusom.- -.-'
-Örülök naa.-Nézett rám
-Okéé.-Mosolyogtam
Ekkor Megjelent Meli és Bill 4 nagy bőrönddel..
-Hát ti?.-Kérdeztem meglepődve
-Elutazunk.-Mondták egyszerre
-Hová?.-Kérdeztem
-Görögországba.-Mondta Melinda
-Huhh.. Király.. Mennyi idő?.-Kérdeztem :P
-1 hónap.-Mosolyogtak
-Wáá.. Mit csinálok nélküled Meli 1 hónapig? Kinek mondom el ha bánt valami?.-Könyeztem
-Itt van Tom.-Nézett Tomra
-És én Bill nélkül?.-Esett kétségbe Tom
-Itt van Bea.-Nézett Bill rám
-Hát jó. És mikor indultok?.-Kérdeztem
-Kedden.-Néztek ránk
-Ma van szombat, vagyis vasárnap mert éjfél van.-Nézett Tom az órára
-Na én megyek szunyálni. Jó éjt nektek.-Mosolyogtam
-Beussal tartok.-Nézett rám majd megfogta a kezem és felmentünk
-Gyere menjünk mi is.-Mosolygott Bill
-Oks. Jó éjt.-Mondta Meli
Az este hamar eltelt, este fel is ébredtem hányni, és Tom is kijött velem...Reggel a telefonom csörgésére keltem. Anya volt..
-Helo.-Szóltam bele álmosan
-Hol vagy?.-Kérdezte kétségbe esve
-Billéknél.-Ültem fel
-És meddig leszel ott?.-Kérdezte
-Ezen a héten biztos hogy ott leszek.-Néztem az alvó Tomra
-Oké. Vigyázz a kicsikre.-Mosolygott anya
-Okéé. Szió.-Tettem le..
-Ki volt az?.-Ébredt fel Tom
-Anya. Na de gyere. Öltözz fel, mert megyünk a dokihoz.-Vigyorogtam
-Okéé.-Vigyorgott ő is 1000-rel
Itt vannak a ruhák..
Enyém :D (Logika)xd 
pink kismamatunika - waiting for you - Kattintásra bezárul -Toméé:D Ebbe a ruciba jött:P             
-Na gyere.-Fogtam meg a kezét
-Okéé.-Ugrált mellém
-Tom nyugíí.-Állítottam le.
Bocs.-Mosolygott
Mikor odaértünk, azonnal fogadott az orvos megvizsgált, majd behívta Tomot.
-Jöjjön be apuka.-Mosolygott
-Megyek.-Lépett be Tom
-Na mi az?.-Kíváncsiskodott
-Tessék.-Mondta a doki, majd Tom kezébe nyomta az ultrahangos felvételt.
-Ők a gyerekeim?.-Csillant fel a szeme
-Igen. Ők.-Néztem Tomra
-El sem hiszem.-Jelent meg a szemében egy KÖNNYCSEPP.
-Te sírsz?.-Emeltem fel a fejét
-Nem.-Dörgölte meg a szemét
-Ja jó. Gyerünk.-Mondtam
Hazafelé ballagtunk mikor belebotlottunk egy csapat újságíróba..:S





Ennyi volt!! Na cuppos.. És szentem ez is hoxxú lett!!:) Kiss

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr23508719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása