♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

6. rész ˘˘Legyen a tied˘˘

2008. április 29. - Tom Kaulitzné

Helloka... Na mizujs?:) rem teccik a réx.. Jó olvasást.. puxka.. Komiit(L)



-Na mondd a zseniális ötleted.-Cukkolta Georg
-Igen is jó.. Táncoljunk.. 4 fiú két lány.. Hmm hogy legyen..-Tanakodott Bill
-Én leszek Tommal.-Ugrott fel Meli
-Én akkor Billel.-Léptem mellé
-Én Tomékkal.-Szólt oda Georg
-Jó..Én meg akkor Billékkel.-Mosolygott Gustav
Beindítottunk egy hiper-szuper számot és nyomtuk a táncot.. Kicsit simulós volt.. de a végére mindenki táncolt mindenkivel.. Mire befejztük a táncot mindenki hulla volt..
-Hoz..ok..Ihniih.-Lihegtem
-Okééh.-Jött az egyhangú válasz

-Na tessék.-Jöttem ki 6 pohárral a kezemben, amit szerencsésen NEM ejtettem le:D
-Várjatok hozom a kólát.-Szaladt ki Bill már amennyire tudott...
-Köszi.-Kiáltottunk utána
-Segítsek?.-Lépett oda Melinda
-Ömm oké.-Mondta Bill
-Na miben?.-Nézett Melinda
-Hozdd ezt a kólát én meg viszek tányérokat mert van szendvics.-Mosolygott Bill
-Oké.-Nézett Melinda Billre
-Valami van az arcomon?.-Ijedt meg Bill (Melinda emlékszeL?:D xD)
-Nem-nem semmi.-Mondta Melinda majd kifelé indultak
Mikor megláttuk a szendvicseket szinte ráugrottunk.. Mindenki megkajált és mehettünk fürdeni.. Georg és Gustav ők haza mentek.. Bill és Tom maradt éjszakára.. De szigorúan külön szoba, ami az enyém volt:S Jázus mit csinálnak ott?:O.. Na elment mindenki fürdeni (külön x) és elmentünk aludni. Valahogy nem jött álom a szememre.. Végig Bill járt az agyamban. A gondolkodásomból Melinda zökkentett ki...
-Héjj neked melyik fiú jön be?.-Kérdezte
-Nekem..Hmm.. Georg.-Hazudtam
-Nekem Bill.-Mosolygott
-Aha..oké. Jóéjt.-Mondtam majd elfordultam
-Mi a baj?.-Kérdezte
-Jajj.. Nem értheted.-Suttogtam
-De mondd el. Mi mindent meg tudunk beszélni.-Kérte Meli
-Jó. Az a baj hogy nekem is Bill tetszik.. meg neked is..-Kezdtem bele
-Igen? És?.-Nézett rám idiótán
-Hát hogy osztozunk rajta?.-Néztem rá
-Jajj de kis dili... Nem osztozunk... Megegyezünk mi. És különben is egy pasi miatt nem veszek veled össze.-Mosolygott Melinda
-Hát jó.-Mondtam.-Kié legyen?
-Legyen a tied...Én megpróbálom Tommal.-Mosolygott
-Oké. Köszönöööm. Szeretlek.-Ültem fel és megöleltem
-Én is.-Melinda
*Ezt gondoltam: El sem hiszem.. enyém Bill.. Jajj annyira örülök. Nagyon szeretem a tetsvérem(L) ♥ Nagyon nagyon...*


*Melinda gondolta: Örülök hogy így tettem.. Tommal fogom megpróbálni... Igen. Sikerülni fog ha meg nem akkor nem veszítettem semmit*

*Bill gondolta: Megszerzem magamnak Beát... ANnyir édes és aranyos.. Kell nekem az a csaj.*


Tom gondolta: Melinda.. Jó csaj.. Meghúznám, de lehet hogy több is lenne.. Hmm nem tudom..*


Ezután már nem kattogtak az agy kerekek és lehetett aludni xD... Nagy nehezen elaudtam mert este kifárasztott a tánc..:S xD.. Reggel Tom és Bill hangját hallottam....


Hogy mi volt a köv réxben kiderül.. Addig is komit.. Pucedlike:)(L)♥

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr58447770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.05.03. 10:20:33

jó lett ez a rész is! bocsi h csak most írok de elég zsúfoltak voltak a napjaim...pux

Tom Kaulitzné 2008.05.03. 15:11:16

Köxike.. hm semmi baj:) Azért köcc h írtál.Puxka:)
süti beállítások módosítása