♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

15. rész ×¤× Mit csináltok? פ×

2008. május 06. - Tom Kaulitzné

Szijasztok:D:) Rem teccik majd ez is.. Próbálok hoxxúakat írni, de...ahogy sikerül úgy sikerül.. Puxedli:D

 

 

 

-Mit csináltok?.-Kérdezte Tomot Evi
-Csókolózunk.-Adott laza választ Tom♥
-Vége.-Ejtette ki Tomi a kezéből a tálcát
-Tessék?.-Néztem Tomira
-Vége.-Mondta szinte könnyes szemmel majd elment
-Jól megcsináltad.-Ordítottam vele
-Nem is szeretted.-Nézett rám megszeppenve
-Jajj...-Mondtam majd magam sem tudom miért megcsókoltam... Kicsit megijedt de visszacsókolt...
-Tom. Fejezd be.-Könnyezett Evi
-Vége.-Mondta Tom
-Tudtan. Éreztem hogy nem szeretsz.. A Nagy Tom Kaulitz és a megváltozás... Pff két külön világ.. Összetörtem.-Nézett Tomra a lány majd elment
-Ööö..-Mit csinálunk?.-Kérdezte Meli
-Alszunk.-Vágtam rá majd becsaptam a szobám ajtaját
-Akkor mi is.-Mondta Melinda majd felfelé húzta Billt
-Elég.-Állt meg Bill
-Miből?.-Ijedt meg Meli
-Abból hog mindig Bea meg Tom.. Jajj ha ők ezt csinálják mi is megyünk utánuk.-Mondta Bill gúnyosan
-Te nem vagy ugyanígy Tommal? Testvérek vagytok méghozzá ikrek...Én is így vagyok Beával.-Ordította Melinda
-Akkor legyél így.. Ribanc.-Vágta Bill Melihez
-Nem így ismertelek Bill Kaulitz.-Mondta Melinda sírva majd berohant hozzám...
-Mi a baj?.-Ültem fel a laptoptom elől
-Bill.. Azt mondta hogy mindig veled vagyok elfoglalva... És leribancozott.-Mondta sírva
-Elég ebből a Bill gyerekből.-Álltam fel
-Ne.. ne csinálj semmit.-Nézett rám Melinda
-Dehogynem.. Téged nem ribacozhat senki.. Csak én.-Mosolyogtam
-Köszi.-Mosolygott ő is..
-Na pihenj le, beszélek Billel.-Mutogattam
-Oké.-Köszi.-Nézett rám majd lepihent

*Billnél*

-Mit képszelsz te magadról Bill? Miért lenne ribanc Melinda? Nézz már magadba egy kicsit.. Azért mert szeret, mert ikrek vagyunk, mert nem önző f*sz mint te..Igen is szeret, nem úgy mint te őt... Utálatos kis dög vagy.-Vágtam a fejéhez
-Hát köszi..-Ennyit mondott majd kilökött az ajtón
-Szemééét.-Ordítottam utána
-Szia Tom.-Mondtam
-Hello.-Tom
-Menjetek haza.-Mondtam
-Mi?.-Lepődött meg
-Menjetek haza Billel és ne is gyertek vissza 3 napig.-"Tettem" ki őket
-Jó.Szólok Billnek és pakolunk.-Mondta majd eltűnt a szobában

Na ennyi volt:) rem teccett.. nem lett on hoxxú de megtexi... Georg fanok figyelem:D:):P

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr99457071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása