♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

18. rész ¨¨Akkor mi rokonok vagyunk?¨¨

2008. május 11. - Tom Kaulitzné

Szijasztok:) Itt 18. réx is:) Rem tecceni fog, komot lécce(L):)

 

 

 

-Hívd le Melindát.-Mondta anya
-Oké.-Mondtam majd felszaladtam
Mikor mindenki a konyhában ült, még a fiúk is, anya belekezdett a mondókájába...
-Na akkor nem húzom az időt, inkább elmondom.-Mondta anya
-Na igen?.-Sürgettem
-Simonne, ő a keresztanyátok, Bill és Tom az unokatestvéretek...-Mondta anya lehajtott fejjel
-Akkor mi rokonok vagyunk?.-Nézett Tom értetlenül anyára
-Igen.-Bólogatott apa
-Nem hiszem el. Bill..-Sírt Melinda
-Nekünk el kell mennünk, sajnálom. Üzleti út... Megint...Nagyon sajnálom, próbáljátok túlélni, kérlek titeket..-Mondta apa
Nem szólt senki, hanem mindenki az én szobámba vette az irányt
-Bill én beléd szerettem.-Vallotta be Melinda
-Mi??.-Nézett nagyot Bill.-Azt hittem csak barátok
-Én is. De nem megy. Egyszerűen szeretlek.-Mondta Meli sírva
-Ne sírj kérlek..Ne sírj.-Ölelet át Bill Melindát
-UNOKATESTVÉREK VAGYTOK.-Üvöltöttem mire Meli és szétugrott
-Ne ordíts kérlek.-Nyugtatott Tom
-Jó bocsi.-Néztem lefelé
-Semmi baj.-Mosolyogtak Meliék
-Oké. Köszi.-Mondtam
-Kimegyek egy pohár vízért.-Álltam fel
-Oksa.-Mondták
Nem telet el 2 perc Tom ott állt mögöttem és a derekamat fogta...
-Unokatesók vagyunk Tom.. Értsd meg nem lehet köztünk semmi. SEMMI.-Hangsúlyoztam a "semmi" szót
-De hát...-Kezdett bele..
-Semmi hát.. Hagyj békén, Mostantól unokatesók és ennyi.-Mondtam majd a szobámba vettem az irányt
....




Na mizujs?:D Tudom h rövid és xar.. de ennyire telik:S Bocsi:S

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr35463373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.05.13. 09:15:40

szijja bejjám lehet hogy rövid de non jóóóó tök izgi és áááááá tiszta szar hogy bill az uncsim :SXD bele fogok halni:SXD jah és nem szar. érted??remélem mihamarabb lex új rész:D
és ne haqgyd abba sztort
köszii puX

Tom Kaulitzné 2008.05.13. 14:43:32

:DKöxönöm xépen.. Are vagy:) Nem hagyom abba :) De lexnek még dolgok amik kifognak derlni:P:D ...Ceríííí
süti beállítások módosítása