♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

20. rész # Mi legyen? #

2008. május 13. - Tom Kaulitzné

 Cijóóó:) Na mizuka? Melinek köxönöm csak a komit mert nem kapok mástól:(... Puxka azért nektek:D

 

 

-Ömm sajnálom. De.. De te is szereted Tomot?.-Lázadt fel Bill
-Igen tudom, de unokatesók vagyunk... értsd meg.-Mondtam

*Ugrunk*

Már eltelt 2 év és nagyon nehezen nyugodtunk bele.. Már csak úgy nézünk egymásra mint unokatesók..Sikerült.Igen... Nem vagyunk egymásba szerelmesek.. De ekkor jött egy telefon...
-Hallo.-Szóltam bele
-Hallo.-Szólt bele egy mély hang..
-Kihangosítom.-Szóltam oda Meliékhez
-Maga Nagy Viktória?.-Kérdezte a "hang" xD
-Igen én vagyok. És maga?.-Kérdeztem
-Az nem lényeg.. De az viszont lényeg hogy Bill és Tom Kaulitz nem unoktestvére önöknek.. egy félreértés volt az egész..Köszönöm hogy meghallgatott.. Viszonthallásra.-Mondta a hang majd a telefon kagylóját elejtettem és leültem a kanapéra, a többiek pedig csak bámultak maguk elé...Előtörtek belőlem az érzések...Hogy még mindig szeretem Tomot? Meli és Bill? Ők is szeretik egymást? Ezeken járt az agyam majd arra "ébredtem" hogy Tom lökdös...
-Nyugodj meg kérlek.-Kérlelt Tom, de nem figyeltem rá..
-Elegem van. Nem tudom mit higgyek.. Hol van anya és apa? Beszélni akarok velük..-Mondtam vagyis sírtam (Na ezt h kell?mmm:S:)
-Sziasztok.-Léptek be anyák az ajtón (Logika xD:)
-Hello.-Köszöntem ingerülten (dehülyeszó:P)

-Szia kicsim.-Jöttek oda megölelni..
-Miért nem mondtáok el hogy Bill és Tom nem az unokatesóink? Hmm? Pedig tudtátok hogy imádjuk egymást.. Nah? Most mondj valamit.. Na-na.-Mondtam lefelé nézve
-Én sajnálom. Én is vagyis mi is ma tudtuk meg..Sajnálom.-Sírt anya
-Jó semmi baj.-Ölelte meg Bill anyut amin meglepődtem és Meli is
-Bill Tom ti nagyon rendes gyerekek vagytok. Nem ellenzem hogy járjatok.. Szeretlek titeket..gyerekek..-Mondta anya mosolyogva
-Köszi.-Ugrottunk a nyakába anyának
-Na én mentem.-Mondtam majd felmentem a szobámba
-Bejöheetek?.-Hallotam egy aranyos hangot ami a Tomé volt
-Gyere.-Mondtam vigyorogva mint a tejbetök (hu. Ez is csak én lehetek ien szavakkal -.-"..:D)
-Köszi.-Mondta majd odasétált az ágyamhoz és befeküdt mellém
-Mi legyen?.-Nézett rám ártatlanul
-Ömm.. te vagy a férfi neked kell lépni.-Mosolyogtam
-Jah értem.. Akkor khhmm.-Mondta majd felrántott az ágyról leültett a székre elém térdelt és ezt kérdezte
-Leszel a barátnőm Bejja?.-Mosolygott
-Hmm.. Leszek.-Nevettem
-Szupeeer. Szeret...le..k.-Szótagolta mert nem vol benne biztos ő sem hogy szeret..
-Hmm idő kell hogy kimondjam és úgy látom neked is.-Néztem rá
-Igen. Idő.-Nézett a plafonra
-Átnézünk Billékhez?.-Kérdeztem
-Aha.-Mondta majd kézen fogva elindultunk mikor hangot hallottunk Biléktől..:D




Haleee:) Kaptok képet és animációt asszem:D De cserébe komit kérek:) Puxka.. És mivel ez a 20. rész lex egy olyan "réx" hogy akarjátok e hopgy legyen folytatás.. Bővebben ott:D

Kattints a képre a teljes mérethez!
Az ablak bezárásához kattints a képre

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr37466532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

..Karol..xD 2008.05.14. 20:05:41

Tökjó..(:
Szrtlk..

Tom Kaulitzné 2008.05.15. 14:58:39

Köxke..
Hmm....
Én...
i..
sh..
Szertlek:D
süti beállítások módosítása