♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

26. rész ß Sajnálom...ß

2008. május 24. - Tom Kaulitzné

Itt a 26. réx:) Rem teccik... Szerike nektek.. A TH legyen veletek.. puxka

 

 

 

-Sajnálom.-Hajtotta le a doki a fejét..-Elveszítettük
-Nem.. Nem igaz... Beaaaaa.-Ordított Tom majd a telefonjáért nyúlt és Melit kezdte tárcsázni
-Hallo.-Szólt bele egy álmos hang
-Bea...-Sírt Tom
-Mi van vele?.-Ült fel az ágyon Melinda
-Bill tette.. Ő volt.-Nyöszörgött Tom
-Mit csinált vele?.-Lett ideges Melinda
-Megfolytotta.-Mondta Tom
-Nem igaz. Nem jó vicc.. Kérlek mondd hogy nem igaz.-Jelentek meg Melinda szemében a könnyek
-De igaz. A testvéred halott.. Gyere ide "haza".-Mondta Tom majd letette a telefont, és az ágyamhozt sétált ahogy Bill is...
-Bea. Kicsim. Szerelmem ne csináldd.. Erős vagy, és tudom hogy hallasz.. Kérlek ébredj fel.-Kérleltek a fiúk de én nem mozdultam
-Sajnálom. Bocsáss meg...-Sírt Bill és a kezemet fogta...
-Melinda...-Nyögtem fel
-Ki?.-Kérdezték egyszerre
-Meli..Hol van?.-Suttogtam.
-Mindjárt jön.. Egy perc, és itt lesz.-Mondták
-Siessen.. El akarok tőle köszönni.-Folyt le egy könnycsepp az arcomon
Éreztem hogy Tom és Bill is fogják a kezem, és minden erőmet összeszedve, kirántottam a kezemet Bill kezéből..
-Eressz el.-Néztem rá már amennyire tudtam
Ekkor láttam meg az ajtóban Melindát...Tudtam hogy ideér..
-Szia.-Köszöntött mosolyogva, és egyben sírva
-Szia.. El akarok tőled köszönni.-Mosolyogtam úgy ahogy
-Ne mondj ilyet..Kérlek..-Ült le mellém Melinda és a kezemet szorította
-Nagyon szeretlek.. Vigyázz Billékre.. Kérlek béküljetek ki.. Kérlek titeket..-Könyörögtem
-Jó. Megteszem a kedvedért..-Sírt Melinda
-Köszönöm..-Símitottam meg az arcát, majd közelebb húztam és megpusziltam
-Szeretlek...-Mondtam halkan majd a szemeim lecsukódtak, és a gép megint sípolni kezdett... Az orvosok rohangáltak oda-vissza.. Melinda meg Tomhoz bújt és sírt.. Nagyon sírt....De ekkor hirtlen a gép megint pityegni kezdett (Dáhülyeszó:P)
Az orvos odasietett majd, megmérte a vérnyomásom, és rendben talált mindent...
-Rendbe jön?.-Kérdezte Melinda az orvostól
-Igen.. De...-Folytatta
-De?.-Néztek rá Tomék
-De egy ideig kómában lesz. Kb 2 év....lehet neki segíteni, így szépen lassan, felidézni mindent...-Mondta a doktor
-Köszönjük.-Mondták
-Elefeljti azt hogy a halál szélén állt.-Mosolygott Meli
-És minket is... Engem is.. Azt hogy szeretem..-Szomordott el Tom de már nem sírt..
-Figyi.. Menjünk haza holnap benézünk megint jó?.-Kérdezte Bill
-Nem hagyom itt.-Mondta Meli
-Én sem.-Akadékoskodott Tom
-Akkor én megyek.-Mondta Bill
-Oks. Jóéjt.. Még beszélünk..-Nézett rá Meli mérgesen
-Hajj.. Tudom.-Sóhajtott majd elment
Bejöttek hozzám Tomék és ott ültek az ágyamnál...Melinda nem bírta tovább és elaludt, Tom pedig őrködött...
-Szeretlek.-Jelentette ki
-Én is.-Mosolyogtam
-Hát te? Megismersz?.-Lepődött meg Tom
-Igen.-Mosolyogtam
-Melinda.. Melii.. Bea felébredt és emlékszik rám, és rád is és mindenkire.-Örült Tom
-Ez szuper.-Ölelt meg Meli
-Szasztook.-Lépett be Bill
-...-Nem köszöntünk neki vissza
-Bocsánat.. Hoztam neked tortát.-Mosolygott
-Nem kell a tortád.. Biztos abba meg méreg van.-Mondtam gúnyosan
-Na hogy van a beteg?.-Lépett be egy nővér
-Jobban.-Mosolyogtam
-Hmm torta.. Egyen egy kicsit.-Mondta a nővér
-nem köszönöm. Inkább kihagynám.-Néztem a nővérre akit időközben megtudtam hogy Annek hívják...Szépen javultam, majd 2 hét múlva kiengedtek....

*2 hét után*

 

 

Na ennyi volt....:) Megszületett ez is...:) Komit kérek .. köxxe

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr65485532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meli 2008.05.25. 13:14:16

nagyon jóóóók a réxek bejjja :D REMÉLEM MHAMARABB HAZAJÖX:D NAGYON CEJJJJE ÉS ÍGY TOVÁBB MERT NAGYON JÓÓÓ A STORY:D

cato · http://www-cato-th.blogspot.com 2008.05.25. 21:16:27

jajj már azt hittem tnyleg meg halsz): am jó lett de szomi): nah pusz

Tom Kaulitzné 2008.05.26. 20:37:44

Köxönöm xépen csajok:::) Szeri van(L) Love..(L) Nem halok én meg.. nem szabadultok meg tőlem ien hamar:D
süti beállítások módosítása