♥ Álomból valóság ♥

♥ Álomból valóság ♥

14. rész { Hagyj békén!!! }

2008. május 05. - Tom Kaulitzné

Cejjjaaa...Na itt a 14. réx.. Rem teccik majd és komit kapok.. Jahés itt a Bill fanoknak texek a kedvére:P Puxka



-Várj csörög a telóm.-Mondtam majd kotorászni kezdtem a zsebemben
-Oké.-Mondta mosolyogva
-Na mondd Tom...
-Hol vagy?.-Kérdezte
-A parkban Tomival.-Emeltem fel a szemem..
-Jah oks.-Mondta
-Mit akartál?.-Kérdeztem
-Csak hogy hol vagy.. De látom el vagy foglalva.. Na szija.-Mondta majd letette
-Na megyünk?.-Kérdezte Tomii
-Hova?.-Néztem rá kerek szemekkel 0.0
-Hát hozzád vagy hozzám?.-Mosolygott
-Hozzám.-Vágtam rá
-Oké. Induljunk.-Mondta majd kézen fogott és meg sem álltunk hazáig
-Hello.-Köszöntem be majd levettem a cipőm és a kabátom majd ugyan így Tomi is
-Szia..sztok.-Néztek nagyon Meliék
-Ő itt Tomi..-Mutattam be mosolyogva
-Szijasztok.-Köszönt ő is
-Ő itt Evi.-Mutatta be Tom
-Örülök.-Mondta Tom majd puszi-puszi
Épp csengettek...
-Megyek.-Lépett oda Tom az ajtóhoz
-Hello haver.-Csapott bele Georg Tom kezébe
-Szia.-Köszöntünk mi is
-Ő ki?.-Kérdeztem Georgtól mert mellette egy lány állt
-Sziasztok. Karol vagyok.-Mosolygott kedvesen a még idegen csajszi
-Helo.-Köszöntünk majd bemutatkoztunk
-Csinálunk valamit?.-Kérdeztem félve
-Játszunk.-Mondta Evi
-Mit?.-Néztek egymásra a többiek
-Táncoljunk.-Mondta Karol
-Jó ötlet..-Mosolyogtunk
-Tomi jössz?.-Néztem Tomira
-Hova?.-Kérdezte
-Zeneee.-Mutogattam
-Ja megyek.-Mondta Tomi majd utánam akart jönni de Tom megszólalt
-Majd én.-Mosolygott
-Hmm... Hát jó.-Mosolygott Tomi
-Mit akarsz?.-Kérdeztem közömbösen
-Csak segítek.-Nézett rám
-Miért kínzol?.-Tettem fel a kérdést Tomnak
-Én nem kínozlak..-Mondta
-Akkor miért hazdutál?.-Könnyeztem
-Én...én.nem hazudtam neked.-Dadogott
-Jah persze... Ha barátnőm lenne tuti megcsalnám.-Utánoztam az ő hangját
-De én..-Nézett nagyot
-Hagyj békén!! Szálj le rólam!!-Mondtam nyugodtan
-Nem megy..-Nézett a szemembe
-De mennie kell.-Suttogtam
-Nem nem kell.-Mondta majd egyre közelebb hajolt és megcsókolt..
-Mi folyik itt?.-Lépett be Tomi és Evi egyszerre
-Öööö...-Néztünk Tommal egymásra





Ennyi vooolt:) Rem teccik és kapok komit..!!! Na és tessék ahogy igértem Bill fanoknak:D

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjatom.blog.hu/api/trackback/id/tr66455013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cato · http://www.cato-th.blogspot.com 2008.05.08. 21:07:41

szijja!!jo lett ez a rész és kivi vok h mit fognak szólni eviék a csókhoz(: nah pux am nálam is van új rész(:

melllllllllikéd(billfan)XD:D 2008.05.09. 07:53:20

bejja non jó lett ez a rész is és én is non várom hogy mit fognak szólni
:)))
jah amúgy lehet hogy ma sokat lexek fent vagyiis fent leszek msnen délután is
remélem
de nem tuti
nah szijja ceríííííí

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.05.09. 12:21:53

hali!! :)
most olvastam el az egész törit és nekem non teccik!! ;) várom a kövit!! xP
pussa

Tom Kaulitzné 2008.05.10. 16:34:55

Köxönöm csajok.. Szerike titeket..:) cato megkuksolom... Meli bocs h nem voltam fent de rossz volt a gépünk:S:S Köxönöm Leya..:)..Szeríííí nektek csajok(L)♥(L)♥
süti beállítások módosítása